Menu:
Spřátelené weby:
Blog o FATYMu zde, blog o TV-MIS.cz tv-mis.signaly.cz a další blog o TV-MIS zde, TV-MIS.cz a TV-MIS.com, JukeBox.
Milujte se! v PDF formátu ke stažení:
Milujte se! č. 1 on-line
Milujte se! č. 2 on-line
Milujte se! č. 3 on-line
Milujte se! č. 4 on-line
Milujte se! č. 5 on-line
Milujte se! č. 6 on-line
Milujte se! č. 7 on-line
Milujte se! č. 8 on-line
Milujte se! č. 9 on-line
Milujte se! č. 10 on-line
Milujte se! č. 11 on-line
Milujte se! č. 12 on-line
Milujte se! č. 13 on-line
Milujte se! č. 14 on-line
Milujte se! č. 15 on-line
Milujte se! č. 16 on-line
Milujte se! č. 17 on-line
Milujte se! č. 18 on-line
Milujte se! č. 19 on-line
Milujte se! č. 20 on-line
Milujte se! č. 21 on-line
Milujte se! č. 22 on-line
Milujte se! č. 23 on-line
Milujte se! č. 24 on-line
Milujte se! č. 25 on-line
Milujte se! č. 26 on-line
Milujte se! č. 27 on-line
Milujte se! č. 28 on-line
Milujte se! č. 29 on-line
Milujte se! č. 30 on-line
Milujte se! č. 31 on-line
Milujte se! č. 32 on-line
Milujte se! č. 33 on-line
Milujte se! č. 34 on-line
Milujte se! č. 35 on-line
Milujte se! č. 36 on-line
Milujte se! č. 37 on-line
Milujte se! č. 38 on-line
Milujte se! č. 39 on-line
Milujte se! č. 40 on-line
Milujte se! č. 41 on-line
Milujte se! č. 42 on-line
Milujte se! č. 43 on-line
Milujte se! č. 44 on-line
Milujte se! č. 45 on-line
Milujte se! č. 46 on-line
Milujte se! č. 47 on-line
Milujte se! č. 48 on-line
Milujte se! č. 49 on-line
Milujte se! č. 50 on-line
Milujte se! č. 51 on-line
Milujte se! č. 52 on-line
Milujte se! č. 53 on-line
Milujte se! č. 54 on-line
Milujte se! č. 55 on-line
Milujte se! č. 56 on-line
Milujte se! č. 57 on-line
Milujte se! č. 58 on-line
Milujte se! č. 59 on-line
Milujte se! č. 60 on-line
Milujte se! č. 61 on-line
Milujte se! č. 62 on-line
Milujte se! č. 63 on-line
Milujte se! č. 64 on-line
Milujte se! č. 65 on-line
Milujte se! č. 66 on-line
Milujte se! č. 67 on-line
Milujte se! č. 68 on-line
Milujte se! č. 69 on-line
Vyhledávání v časopise Milujte se! a na webu www.milujte.se:

Komentáře

ke článku: Pronásledování křesťanů 2014 - odkazy
ze dne 14.01.2015, autor článku: P. Pavel Zahradníček

Komentář ze dne: 19.01.2015 11:07:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pavel (whb.burgas@seznam.cz)
Titulek: masakr
Chvála Kristu, rád si vždy prohlédnu a dle možností přečtu časopis a chtěl bych reagovat zamyšlením nad vyobrazením hrůz v současném čísle, které jsou v arabských zemích páchány na lidech. Myslím si, že byť je to pravdivé, nevím, zda ve výsledku prospěšné takto živě a detailně zobrazovat zločiny, které myslím mohou nechat na citlivějších (emočně...) jedincích negativní stopy. Není sporu o tom, že informovat je nutné a vědět, jaké hrůzy se dějí, aby se lidé mohli spojit v boji proti takovému zlu (modlitbou, finanční pomocí v demonstracích...), otázkou zůstává, jakou formou to dělat, jakou formou takové informace předávat. Jako příklad může sloužit nedávná situace, kdy bylo zveřejněno video jak teroristé "online" zabíjejí policistu v Paříži. Po jisté časové odmlce se autor, který video nahrál na twitter zmínil, že by to již neudělal. Vše dobré přeje a zdraví Pavel.

Komentář ze dne: 20.01.2015 12:50:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel<zavináč>fatym.com)
Titulek: Re: masakr
Souhlasím s Vámi, že může být emočně citlivý člověk, který by se na takové věci dívat neměl. Proto již na obálce upozorňujeme, co tentokrát v čísle je. A navíc jsme drastické fotografie soustředili na jednu dvoustranu, kde není žádný další text článků - ani já se nemohu soustředit na čtení textů, když bych měl v zorném poli takové věci. Přesto jsem však považovali za důležité tyto věci zveřejnit. Protože i já sám jsem pochopil o jak hrozné věci jde až teprve, když jsem to viděl. Dokud jsem o tom četl, myslel jsem si, že vím o co jde, ale ve skutečnosti jsem to nevěděl... Srdečně zdraví P. Pavel

Komentář ze dne: 23.01.2015 11:39:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pavel (whb.burgas@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: masakr
Chvála Kristu, ano souhlasím s tím, že nějaká fotografie je prospěšná, aby člověk si dokázal situaci lépe představit, otázka ale myslím je v jaké míře (síle fotografií a množství). Jestli je smysl navodit takovou míru jakou zažili Ti lidé při té hrůze - aby byl stejně emočně zasažený jako oni...na několika místech najednou? Možná jsem i já psychicky přecitlivělý, ale "šok" v podvědomí ve mě z těchto obrázků delší dobu zůstal (více možná u mé ženy, která mi řekla, že se od té chvíle nebyla schopna ani pořádně modlit). Jistě je možné zveřejnit hrůzy mnoha válek, které je zdokumentují "surově živě" (tak jak je zažil voják v té době a navodit jeho emoce, které prožil když viděl mrtvé či umírající, granáty roztrhané kamarády, bratry..) jen je otázka (navíc ve spojení se současným děním ve světě a strachu ze všeho arabského), zda to zbytečně nemůže, byť v podvědomí, zanechat emoce různých úzkostí, strachů ... (někteří váleční veteráni současnosti po tom co zažili nejsou schopni normálního života) a to jistě věřím není úmyslem takové emoce vyvolávat. Domnívám se tedy, že s takovými informacemi by se mělo nakládat se zvláštním přístupem, zejména v dnešní době informačních technologií a vymožeností, kdy je možné během krátké chvíle zachytit a hned zveřejnit téměř cokoliv. Je to podle mne velká výzva. Myslím si tedy, že ano, zobrazovat, ale citlivě zvážit v jaké intenzitě. Vše dobré, přízeň zachovávajíc zdraví pavel.

Komentář ze dne: 23.01.2015 17:55:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jana
Titulek: Re: Re: Re: masakr
Pane Pavle, věřte mi, že časopis zveřejnil opravdu v malé intenzitě to, co se ve skutečnosti děje.. jsou daleko, daleko horší video nebo foto záznamy, věřte mi... Vyburcovalo to Vás i Vaši ženu, a to je D O B Ř E ! Vaše duše slyší, zareagovaly.. máte možnost na toto volání odpovědět silnými modlitbami... a to si myslím byl účel zveřejnění těchto hrůzností...Jsem si jistá, že nyní si při každé mši vzpomete v modlitbě.. Prvotní emoce jako zděšení, strach a úzkost (jak píšete) odezní a člověk si opravdu přešlápne a začne přemýšlet, co se to vlastně děje, co je potřeba dělat.. Prosím, nedávejme na pranýř redakci za toto zveřejnění. Buďme naopak rádi, že alespoň jeden jediný křesťanský zdroj našel odvahu ukázat, co se opravdu děje...

Komentář ze dne: 20.01.2015 10:43:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jana
Titulek:
Díky Bohu, že konečně to takto někdo zkompletoval a především zveřejnil!! Málem mi puklo srdce vloni v létě, když ty démonické masakry začaly,brečela jsem, modlila se, cítila bolest při pohledu na zmasakrované lidské bytosti, a celý svět mlčel!! Párkrát to řekli ve zprávách, ale víc ani ťuk! Žádné foto, video, nic! Natož aby někdo něco podnikl, natož aby se ozval např. sám papež, aby vyzval k modlitbám!! Díky Vám, kteří jste se rozhodli to v tomto časopise zveřejnit. Jen tak dál. Na žádný holokaust se nesmí odpovídat mlčením. Protože mlčení znamená souhlas.... :( Bůh buď milostiv obětem této nepředstavitelné hrůzy, Bůh buď milostiv přeživším... za bojovníky IS se modlit nehodlám - za ďábla se totiž nikdy nemodlím, ten si svoji cestu už vybral...

Komentář ze dne: 22.01.2015 09:54:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hanka (j0j0j0j@seznam.cz)
Titulek: Mrzí mě to
Chvála Kristu! Váš časopis Milujte se! jsem velmi ráda četla a brávala jsem ho evangelizačně i do práce pro kolegyně. Včera mě čekal velký šok. Časopis přišel do schránky a moje jedenáctiletá dcera se mě dovolila, jestli si ho může rozdělat z folie. S radostí, že má zájem o kvalitní čtení jsem jí to dovolila. Bezelstně si jím sama listovala až narazila na ony hrůzné fotografie, na které mě upozornila. Vůbec by mě nenapadlo, že můžete něco takového zveřejňovat. Děkuji Bohu, že to neshlédla mladší dcerka, která má velmi křehkou psychiku a asi by jí to poznamenalo na duši. Teprve potom jsem si všimla malého upozornění v rohu titulní stránky. Vůbec nechápu smysl tohoto činu. Vždyť ve světě je plno bolesti, hrůz, neštěstí a brutality. Je opravdu potřeba všechno zveřejňovat? Budete příště otiskovat fotografie lidí umírajících na AIDS, oběti autonehod, nebo fotky dětí po řádění pedofila? Vždyť to jsou také ožehavá témata a lépe si uvědomíme jejich hrůzný dosah když to uvidíme in natura na fotkách! Milujte se je časopis pro novou evangelizaci. Evangelium je radostná zvěst. Po shlédnutí posledního čísla jsem radost neměla. Nechci zavírat oči před trpícími lidmi, často se za ně s dětmi modlíme. Pracuji v nemocnici a sama jsem už hodně toho lidského utrpení a bolesti s trpícími sdílela. Ale naprosto mi uniká smysl záměrně a dobrovolně se dívat na brutalitu. Napadá mě pouze zvýšení "atraktivity" časopisu u sadisticky naladěné části čtenářů. Vzhledem k tomu, že se bojím,co se objeví v dalších číslech a abych před dětmi časopis nemusela schovávat, už mi ho prosím neposílejte. Moc mě to mrzí, ale chránit duše našich dětí je pro mě prvořadé. S pozdravem Hana Poledňová

Komentář ze dne: 22.01.2015 11:00:18     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jana
Titulek: Re: Mrzí mě to
Vážená paní Poledňová, mrzí mě Váš příspěvek, že hned žádá o nezasílání časopisu.. Já jsem záměr redakce pochopila hned a i když jsem odvracela zrak, byla jsem v hloubi duše šťastná, že to konečně někdo zveřejnil. Protože byste se možná velice divila, kolik PRAKTIKUJÍCÍCH KŘESŤANŮ nemá ani potuchy, co se např. v Sýrii děje. Opravdu byste se hodně divila, kdybyste mluvila se stejnými lidmi, jako já před Vánocema v kostele, a oni na mě čuměli jak na zjevení, o čem to mluvím, že to není přece možné, že by se něco takového dělo… To jsem pro změnu „čuměla“ já, jestli si dělají srandu nebo ne.. Je mi líto, že to viděla vaše dcera, ale nesmyslně chránit dítě od takových věcí také nelze. Stejně jí může „rozhodit“ něco, co uvidí tajně na internetu nebo v televizi, ani o tom nemusíte vědět… Upozornění na časopise bylo (já jsem si toho tedy hned všimla – červeného zvýraznění, byť v rohu), a vnitřní dvojstrana, která vám tolik vadí, jde z časopisu vyjmout! Takže si ji klidně vyjměte, a zbytek časopisu dejte dětem, ať máte radost, že se chtějí vzdělávat… Mrzí mě postoj takových lidí, jako jste vy. Mlčet se prostě nemá, zavírat oči před tímto už vůbec ne. Na to, že píšete, že pracujete v nemocnici a víte něco o utrpení, docela „jančíte“, a spíš mám pocit, že to vadí vám, než že by to něco udělalo s vaší dcerou.. To, co se děje s Islámským státem chápu jako mimořádnou zrůdnou situaci, před kterou nelze mlčet. Jak uvádíte příklad, že by za chvíli zveřejňovali oběti AIDS atd., to si nemyslím, že by tento časopis měl zapotřebí.. IS je opravdu výjimečná a mimořádná situace… bohužel  Vy si opravdu neuvědomujete vážnost situace. Nejsem sadisticky naladěný čtenář, to mě spíš uráží, když máte takové smýšlení o lidech, kteří se snaží bojovat s ďáblem… Vámi zmiňovaná evangelizace sice je radostná zvěst, ale ta radostná zvěst byla tak brutálním způsobem zničena, že na to se musí reagovat. A kdo jiný na to bude reagovat, než člověk, který to uvidí na vlastní oči?? Já mám spoustu kamarádů v charitě, v řádech.. já o tom opravdu hodně vím – o tom, co se děje, jaká zvěrstva probíhají v naprosté tichosti okolního světa – jen aby náááhodou někdo nebyl zděšen nebo pobouřen. Fuj! Hanba takovým lidem, kteří utíkají, zavírají oči a MLČÍ!!! Řádová sestra z Mosulu mi psala, jak to nezvládá, jak pláče nad tím, proč nikdo nezasáhne, proč svět mlčí!!! Paní Poledňová, vzpamatujte se!!!

Komentář ze dne: 22.01.2015 12:51:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Hana Poledňová (@)
Titulek: Re: Re: Mrzí mě to
Vážená paní Jano, ráda si s Vámi na toto téma promluvím. Škoda, že jste nenašla odvahu napsat svoje příjmení. Taky by mě zajímalo, jak jste Vy konkrétně pomohla těmto trpícím po shlédnutí těchto fotografií. Děkuji za odpověď a zdravím. Hanka P.

Komentář ze dne: 22.01.2015 16:04:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Martina Slánská Kalhousová (martina.kalhousova@quick.cz)
Titulek: Islám v Evropě
Dobrý den všem, dnes se mi poprvé dostal Váš časopis do ruky a několik článků mě velmi zaujalo. Byla jsem velice ráda i za shrnutí tématu o současném pronásledování křesťanů na Blízkém a Středním Východě, protože se v médiích o něm moc nehovoří. Příjde mi ale velmi xenofobní podsouvání názoru, že nás přesně toto čeká za několik desítek let v Evropě, protože je tady tolik a tolik milionů muslimů, které jsme si sem přizvali. Jde tady hned o dva rozpory - jednak směšujeme všechny muslimy s teroristy Islámského státu, což nelze a víme, že přestavení islámu v Evropě se od teroristických činů lidí, kteří se za muslimy jen vydávají, distancují a odsuzují je. V druhé řadě se rozcházíme s mottem, o kterém se tady pořád dokola píše - o pomoci bližnímu. Na jedné straně zde muslimy nechceme a budeme zachraňovat jen pronásledované křesťany. A co uděláme s loděmi plných uprchlíků někde z Afriky či Asie? Budeme je v přístavu kontrolovat a zjišťovat, zda jsou uprchlí křesťané či muslimové a tím pádem je pošleme zpět??? Cesta proti radikalismu je ve vzdělání a to všech lidí. Jinak fanatický křesťan, bohužel, by byl schopen dělat věci, které jste v tomto čísle zveřejnili... Martina Slánská Kalhousová

Komentář ze dne: 23.01.2015 08:14:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jana
Titulek: Re: Islám v Evropě
No vidíte… a já si nemyslím, že je xenofobní bát se, že něco takového, co se děje teď v Sýrii a Iráku, se za pár let stane v Evropě.. bohužel jsme na tak tenké hraně, že se to velmi lehce může stát. A rozhodně si to nepřeju jen proto, abych se „pěkně“ chovala ke všem muslimům.. ano, jsou tzv. umírnění muslimové, i když je to blbost až na půdu. Pokud je někdo muslim, tak je pro něho Korán na prvním místě, se vším všudy. Tudíž jsou pro něho jasné i příkazy – sůry, které obsahují pokyny k džihádu.. V tom Koránu to prostě je! A jako pro nás je Bible knihou, podle které žijeme, tak je to pro muslimy Korán. Stejně jako se křesťan nemůže nazvat křesťanem, pokud kašle např. na smilstvo a zvesela si smilní, užívá si sexu před svatbou apod. (ano, sám se tak nazývat může, a považovat sám sebe za křesťana taky může, ale před Bohem asi těžko obstojí, pokud se nezmění a nezačne žít podle přikázání..), stejně tak by se nemohl nazvat muslim muslimem, kdyby vynechával nějaké části z Koránu. Oni je nevynechávají, oni na nich lpí!! Jsou pro ně nedotknutelné. Takže kdyby mi nějaký „umírněný“ muslim tvrdil, že néé, že on by nikdy žádnému „bezvěrci“ neublížil, tak v tom případě bych toho člověka nebrala jako muslima. Další problém je v tom, že i ten umírněný muslim se může změnit z minuty na minutu. A třeba ne vlastní vinou. Nějaký další (fanatický) stoupenec islámu mu začne vyhrožovat, že buď půjde uřezat pár hlav, nebo mu před očima zabijí jeho děti. A co takový umírněný muslim udělá? Samozřejmě, že se bude snažit především zachránit svoje vlastní děti…. Ke všemu když to půjde udělat, tak to má přece „požehnané“ Koránem… a že takový případy se zcela běžně dějí v Iráku, v Sýrii a třeba v Afgánistánu, o tom vím. A opět to vím z ověřených zdrojů – od kněží, od pracovníků charity. Zkrátka se takový případy dějí. A najednou je z umírněného muslima ten „špatný“ muslim. A takto se to může stát třeba ve Francii, v Belgii, v Německu nebo Bulharsku (protože např. Bulharsko je „přestupná“ stanice, z Turecka přes Bulharsko se dostanou „na západ“ ) – nejen někde v zapomenuté vesnici v Afgánistánu.. toho se bojím. Po staletí byl oddělený křesťanský a arabský svět. Mělo to svůj důvod, naši předci pokládali životy, aby Evropu uchránili – už od dob Osmanské říše, od 15. století, kdy se Sultán Sulejman snažil podmanit Evropu… několik století trvalo, než Osmanská říše zanikla a Evropa byla od muslimů uchráněna. A teď to všechno dobrovolně dopustíme? Co?? Nejde sloučit náš svět a jejich svět! Jak to správně řekl mosulský arcibiskup: „jejich hodnoty nejsou vaše hodnoty..“. Díky Bohu, že to řekl, že zavčasu varoval před takovým bezmyšlenkovitým přijímání muslimů do Evropy. I jeho považujete za xenofobního? Já ho považuji za jediného duchovního, který to řekl tak, jak se věci opravdu mají… Oni se nikdy nepřizpůsobí!! Udělají všechno, abychom se přizpůsobili my!! A to já rozhodně nechci. Nechtějí to moje děti, nechtějí to moji stárnoucí rodiče.. je to mnohem větší nebezpečí, než si umíte představit. Nechci se bát vzít si sukni po kolena.. nechci se bát jít v Německu po části, která se stala muslimským územím.. Chtělo se mi hystericky smát, když jsem na podzim četla, jak nějaký bojovník z IS řekl, že až někde něco dobydou (třeba i v Evropě), tak za poplatek džizja, nechají žít křesťany a židy.. dobrý výsměch ne? Oni že nechají žít křesťany a židy?? Stačí se podívat na genocidu, kterou páchají od loňského června… - a nejvíce na křesťanech. Neskutečně mě vyráželo dech, když jsem před Vánocema sledovala, jak v Belgii zakazují vánoční stromky, jak v Itálii ve škole zakázaly postavil dětem Betlém – a tohle všechno jen proto, aby náááhodou neurazili muslimské děti, které mají odlišnou víru… tak kde to jsme???? Co se to děje s tímhle světem?? Ano, syrští uprchlíci – KŘESŤANÉ – potřebují pomoc. Průšvih ale bude, že nikdo neuhlídá, aby se mezi ně nepřimotaly i „zlý“ muslimové. To se taky děje zcela běžně, že už nikdo nepoznává, kdo je kdo a vyvolává to konflikty např. v utečeneckých táborech. To jsou skryté problémy, o kterých televize nemluví…. Tohle zlo, co se děje, je natolik zamotané a tak šíleně nebezpečné pro nemuslimy, že se opravdu jednou budeme divit… je to víc než nebezpečné. Bohužel muselo zemřít 12 novinářů ve Francii, aby se Evropa „probudila“ a začala jednat.. dokud byly brutálně vražděni lidé v Sýrii a Iráku, tak všichni jen říkali: to je hrozné… teď se to dotklo i civilizované Evr

Komentář ze dne: 23.01.2015 17:42:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jana
Titulek: Re: Re: Islám v Evropě
opy a najednou se konečně všichni probudili.. Je to neskutečně zlé a špatné, co se děje, má to ohromnou provázanost na politická loby, a já jsem rozhodně pro stopnutí přílivu muslimů do Evropy. Oni mají svůj svět, my máme taky svůj. Dva neslučitelné světy, které se střetávají od pradávna, bohužel i teď, a čím dál víc.. a čím dál víc se NETOLERUJÍ. Tudíž nevidím sebemenší důvod, proč bych měla chtít, aby muslimové ve velkém migrovali do Evropy, abych se bála slavit Vánoce, abych se bála jít po ulici se psem.. na tom není nic xenofobního, to je jen realita, kterou svým dětem nechci "dopřát". PS: víte proč jsem ráda, že časopis Milujte se! zveřejnil co zvěřejnil? Protože když se stejná genocida děla v roce 1994 ve Rwandě a Ugandě, tak svět také mlčel... OSN byla totálně k ničemu, stejně jako teď.. a to je špatné. Moc špatné..

Komentář ze dne: 26.01.2015 22:53:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček OMI (pavel<zavináč>fatym.com)
Titulek: Re: Islám v Evropě
"Xenofobie je strach ze všeho neznámého..." - to je začátek vysvětlení významu slova xenofobie na Wikipedii - viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Xenofobie. V článku jsou však citována slova ("Naše utrpení dnes je předehrou toho, co čeká vás Evropany v nejbližší budoucnosti..."), která pronesl Amel Nona, chaldejský arcibiskup z Mosulu - tedy člověk, který islám velmi dobře zná. O důležitosti vzdělávání samozřejmě ani já nepochybuji. Ale je potřebné se informovat o realitě, tj. třeba jaké důsledky má snaha o integraci muslimů ve Velké Británii. Viz např. http://rogozov.bigbloger.lidovky.cz/c/438237/Vsedni-den-s-islamem-aneb-vanoce-letos-povolili.html - to jsou ovšem informace, které se ze vzdělávacích projektů financovaných z grantů EU nedozvíte. Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček OMI

Komentář ze dne: 12.02.2015 17:14:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ladislav Nešněra
Titulek: Proč? Jaké budou důsledky?
Dobrý den Nemám nejmenší výhrady proti tomu, aby byly poskytnuty pravdivé informace, ať je výsledný obraz jakkoliv krutý. Měly by však být vyvážené a zasazené do kontextu. Pokusím se nabídnou k zamyšlení jiný pohled: - trocha statistiky http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-peti ce/Daniel-Vesely-Islamsky-terorismus-neni-zdaleka- nejvetsim-nebezpecim-355050 + všimněte si mrtvých, které přinesla islámofobie. Opravdu chceme jít touto cestou? - v tomto článku se uvádí: "v samotném Pákistánu drony zabily mezi 400 a 950 civilisty" - http://www.svethardware.cz/dron-zabijak-i-pomocnik /39615-5 V čem se lišíme od teroristů? - a nejsme to nakonec my, kdo ty země rozvrátil a dal fakticky džihádu do rukou moc? http://www.literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/19 244-libye-soukroma-valka-hillary-clintonove (+ např. Sýrie, Afgánistán, Irák, ..) Na řešení by měl stačit selský rozum: - přestat vyzbrojovat a finančně podporovat IS - nestranně a důsledně uplatňovat (mezinárodní) právní normy a to bez ohledu na společenský žebříček. Srovnejte http://www.blisty.cz/art/63430.html a http://www.literarky.cz/blogy/tereza-spencerova/15 701-novy-postoj-usa-za-vechno-me-asad-i-kdyby-nic- neudlal ) - chtít (či vyhledávat) objektivní a vyvážené zpravodajství (http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/ekonomika/V sechno-bude-jinak-Opousteni-stareho-sveta-se-zrych lilo-varuje-svetove-uznavany-profesor-ekonomie-Zel eny-342881) - dát na vlastní poznání a být v osobním kontaktu a poznávat i jiné kultury/země, než je ta naše Konečně by stálo za zvážení, zda tu nejsou problémy, které by si zasloužily větší díl naší pozornosti a úsilí - http://www.worldometers.info/cz/

Komentář ze dne: 02.03.2015 11:07:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jana (@)
Titulek: Re: Proč? Jaké budou důsledky?
Chcete si hrát s články? Obhajovat "mírumilovný islám"? Já rozhodně ne... Asi necestujete po Evropě, asi opravdu nevíte, čeho všeho jsou muslimové schopní nedaleko od nás (v Německu, v Anglii apod.). http://rogozov.bigbloger.lidovky.cz/c/448050/O-z nasilnovani-deti-snadne-bile-maso.html My že jsme těmi, kdo rozvrátil tyto země, jako je Sýrie a Afgánistán?? To snad nemyslíte vážně... Pokud je tohle výsledek budování demokracie od USA, tak v tom opravdu nejedeme my - zbytek Evropy. A rozhodně ani já, ani moje rodina, ani moji známý a přátelé, a další a další lidé kolem si nemyslíme, že v současné době (snad s výjimkou Ukrajiny)tu jsou větší problémy, které by si zasloužily větší díl pozornosti a úsilí (jak píšete)... To se mi snad zdá... :( Ano, stačilo by přestat finančně podporovat IS, ale ani já, ani Vy jim peníze neposíláme. Na to tu máme mocnosti, kterým asi jen tak nezabráníme v něčem takovém.. můžeme tomu bránit odmítáním islámu jako celku. Není to mírumilovné náboženství, nemá v civilizaci co dělat. Jen lidé musí být jednotní a ne bezdušše kvákat, že jsou i umírnění muslimové... nejsou, nebuďte naivní. Když už se tolik zajímáte o různé články, zajímáte se také o skutečnosti? O fakta? Třeba o to, že do měsíce by mělo přijet 15 rodin - Syrských uprchlíků do východočeského uprchlického zařízení v Kostelci nad Orlicí? Víte o tom? Víte o tom, že toto malé město je proti? Že nenajdete ani jednoho, který by řekl: jsou to uprchlíci - křesťané, musíme jim pomoct? A víte o tom, že se jim tito "uprchlíci" pomíchali, jsou mezi nimi i teroristé, převlečení za uprchlíky? Víte o tom, že nejvyšší bezpečností složky z toho mají hlavu v pejru??? Nevíte vůbec nic, že... Samozřejmě, nějaký malý Kostelec není pro teroristu lákavá destinace, ale už se jim podařilo to, na co upozorňovali humanitární pracovníci - že v tom zmatku a chaosu už nikdo nepozná, kdo je kdo, a takový Kostelec je jen přestupní stanicí pro takového švába, jako je terorista... a takhle se postupně rozlezou a zamoří Evropu.. Vůbec nemáte ponětí, o čem mluvíte.. jak vysoká je tato "hra".. LIDI, VZPAMATUJTE SE!!!! PŘESTAŇTE OBHAJOVAT A ZASTÁVAT SE ISLÁMU!!!!!!!!!!!!

Komentář ze dne: 28.02.2016 21:56:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
Dostal se nám dnes do rukou časopis z ledna 2015. Přečetla si ho večer i naše dvanáctiletá dcera. Asi jsem hodně nepozorná a hloupá, ale nikdo si nevšiml na obálce v rohu napsaného varování, že je to nevhodné pro děti. Možná to mělo být větším písmem a vodorovně. Rozhodně je mi moc líto, že to dcera viděla.

Externí odkazy na nová on-line videa a audia (mp3):
Časopis Milujte se! vychází pod záštitou Sester Matky Terezy:
Jsme velmi šťastné, že časopis Milujte se! šíří pravdu a učení církve, jehož prospěšnost a vzdělávací vliv je vidět ve svědectvích ze života lidí. Podporujeme a modlíme se za všechny, kteří se podílí na vzniku tohoto časopisu.
Sestry Matky Terezy v České republice
Upoutávka na knihu
Prvouka vnitřní modlitby
Prvouka vnitřní modlitby
Kniha předního českého znalce karmelitánské spirituality přibližuje sv. Terezie a její praxi vnitřní modlitby.
Brož., 144 stran, 191 Kč
Objednávky: https://obchod.portal.cz/spiritualita/prvouka-vnitrni-modlitby/
Doporučujeme:

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
Hosting zajištuje apoštolát A.M.I.M.S., na jehož činnosti se podílí FATYM a Misionáři obláti P. Marie Neposkvrněné (OMI). Provozuje též TV-MIS.cz (on-line křesťanská internetová televize s programem na vyžádání - on-demand - zdarma) a připravuje i TV-MIS.com v ukrajinštině, ruštine a běloruštině.

Obsah tohoto webu je volně šiřitelný, není-li někde stanoveno jinak.