Menu:
Spřátelené weby:
Blog o FATYMu zde, blog o TV-MIS.cz tv-mis.signaly.cz a další blog o TV-MIS zde, TV-MIS.cz a TV-MIS.com, JukeBox.
Milujte se! v PDF formátu ke stažení:
Milujte se! č. 1 on-line
Milujte se! č. 2 on-line
Milujte se! č. 3 on-line
Milujte se! č. 4 on-line
Milujte se! č. 5 on-line
Milujte se! č. 6 on-line
Milujte se! č. 7 on-line
Milujte se! č. 8 on-line
Milujte se! č. 9 on-line
Milujte se! č. 10 on-line
Milujte se! č. 11 on-line
Milujte se! č. 12 on-line
Milujte se! č. 13 on-line
Milujte se! č. 14 on-line
Milujte se! č. 15 on-line
Milujte se! č. 16 on-line
Milujte se! č. 17 on-line
Milujte se! č. 18 on-line
Milujte se! č. 19 on-line
Milujte se! č. 20 on-line
Milujte se! č. 21 on-line
Milujte se! č. 22 on-line
Milujte se! č. 23 on-line
Milujte se! č. 24 on-line
Milujte se! č. 25 on-line
Milujte se! č. 26 on-line
Milujte se! č. 27 on-line
Milujte se! č. 28 on-line
Milujte se! č. 29 on-line
Milujte se! č. 30 on-line
Milujte se! č. 31 on-line
Milujte se! č. 32 on-line
Milujte se! č. 33 on-line
Milujte se! č. 34 on-line
Milujte se! č. 35 on-line
Milujte se! č. 36 on-line
Milujte se! č. 37 on-line
Milujte se! č. 38 on-line
Milujte se! č. 39 on-line
Milujte se! č. 40 on-line
Milujte se! č. 41 on-line
Milujte se! č. 42 on-line
Milujte se! č. 43 on-line
Milujte se! č. 44 on-line
Milujte se! č. 45 on-line
Milujte se! č. 46 on-line
Milujte se! č. 47 on-line
Milujte se! č. 48 on-line
Milujte se! č. 49 on-line
Milujte se! č. 50 on-line
Milujte se! č. 51 on-line
Milujte se! č. 52 on-line
Milujte se! č. 53 on-line
Milujte se! č. 54 on-line
Milujte se! č. 55 on-line
Milujte se! č. 56 on-line
Milujte se! č. 57 on-line
Milujte se! č. 58 on-line
Milujte se! č. 59 on-line
Milujte se! č. 60 on-line
Milujte se! č. 61 on-line
Milujte se! č. 62 on-line
Milujte se! č. 63 on-line
Milujte se! č. 64 on-line
Milujte se! č. 65 on-line
Milujte se! č. 66 on-line
Milujte se! č. 67 on-line
Milujte se! č. 68 on-line
Milujte se! č. 69 on-line
Vyhledávání v časopise Milujte se! a na webu www.milujte.se:

Komentáře

ke článku: Diskuze: Jak vidíte nový časopis Milujte se!
ze dne 01.06.2007, autor článku: P. Pavel Zahradníček

Komentář ze dne: 10.06.2007 21:40:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - mirka (Hubenkova.Mrinda@seznam.cz)
Titulek:
Myslim si ze tento casopis mi dava ohromne svetlo a proto bych moc chtela podekovat vsem kdo maji na nem podil.Budu se modlit za ohen Ducha Svateho aby vam ho daval v hojnosti a vy jse tak mohli neustale vydavat tento casopis plny krasnych veci a tak pomahali mladym lidem evangelizovat.DEKUJI MOC!!!!

Komentář ze dne: 15.06.2007 09:52:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: Díky
Díky za Vaše slova. Potěší a dodají chuť další práci nám všem, kteří se na časopisu podílíme...

Komentář ze dne: 21.06.2007 09:25:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Barbora (suchecka@centrum.cz)
Titulek: Děkuji
Jsem moc ráda, že časopis Milujte se! začal vycházet i v ČR. Před několika měsíci se mi dostal do ruky výtisk ve slověnštině a velmi mě zaujal. Přála jsem si číst i další čísla. A najednou jsem byla překvapena, že ho vidím i u nás v kostele. Konečně je tu dobrý časopis, který poučí i potěší. Je to pro mě světlo v dnešním světě plném časopisů a zpráv, které jsou o ničem. Děkuji všem, kteří se na vycházení časopisu Milujte se! podíleli. A přeji mnoho úspěchu do budoucna.

Komentář ze dne: 22.06.2007 21:58:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Miroslav Kureš (kures@fme.vutbr.cz)
Titulek: Díky!
Moc díky za Vaši práci. Časopis znám v polštině a pro naše prostředí a naše mladé lidi ho považuji za velmi potřebný. Miroslav Kureš

Komentář ze dne: 23.06.2007 09:00:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Verča (V.Svoja@seznam.cz)
Titulek: děkuji
Hrozně moc bych Vám chtěla poděkovat za Vaši práci, je úžasná. Ćtu si právě Váš časopis. Je v něm mnoho dobrého a i zajímavého. Jsem moc ráda, že se dozvídám i o věcech, o kterých bych se jinak neměla možnost dovědět. Toto čtení a věci, které jsou v něm přinášeny, jsou nesmírně povzbuzující. Velice moc Vám děkuji za Vaši práci a vyprošuji Vám požehnání u našeho nebeského Otce. On z Vás má taky nesmírnou radost. Děkuji:)

Komentář ze dne: 27.06.2007 18:04:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ondra
Titulek: Časopis
Ani nevíte (možná víte :-)), jakou jsem radost, když jsem obálku nového čísla časopisu Milujte se! poprvé uviděl. Obsah je opravdu výborný, hlavně se mi líbí rozhovory a svědectví. Jsem moc rád, že vychází tak skvělý časopis, který se nebojí otevřeně mluvit k mladým (hlavně z oblasti sexuality, jejíž správné výuky a výchovy se nám mnohdy nedostává). Díky za něj!

Komentář ze dne: 30.06.2007 09:37:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: Časopis
Díky za pochvalu obsahu časopisu. Zajímavost obsahu je dána i tím, že při jeho tvorbě můžeme těžit z obrovského množství zajímavých článků, které již vyšly v jinojazyčných mutacích tohoto časopisu. Takže vlastně vybíráme to nejlepší... Tato výhoda se navíc nebude časem umenšovat, ale spíš zvětšovat. U nás vychází časopis Milujte se! 4x do roka, např. v polské verzi vychází, pokud vím, 6x ročně, takže zásoba toho, z čeho můžeme vybírat se nebude časem zmenšovat, ale naopak ještě zvětšovat. Máme vlastně velmi výhodnou pozici: vydáváme výběr toho nejzajímavějšího z již tak zajímavého zahraničního časopisu a přitom nám nic nebrání doplnit ještě jakýkoliv poutavý článek z našeho prostředí (tuto možnost také bohatě využíváme).

Komentář ze dne: 28.06.2007 12:41:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Standa (Taniks@seznam.cz)
Titulek:
Tenhle časopis mě mile překvapil. Vůbec jsem netušil, že by něco takového mohlo u nás existovat. Myslím, že každý člověk - a obzvlášť my mladí - potřebujeme nějaké povzbuzení ve víře. A tenhle časopis takovým povzbuzením určitě je.Děkuji!

Komentář ze dne: 29.06.2007 22:10:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jirka (Plzeň)
Titulek: velmi dobré:-)
Velmi chválím, skutečně! Byl jsem v kostele na pohřbu a najednou jsem objevil jakýsi časopis s podezřelým názvem Milujte se! takže jsem po něm neváhal sáhnout. Docela mě překvapilo, že je zadarmo, a ještě víc to, že to bylo právě první číslo. Nicméně obsah mě velice potěšil, nějaký takový časopis jsem dá se říct hledal. Takže moc fandím a děkuju všem kdo se na něm podílí. :-)

Komentář ze dne: 30.06.2007 09:40:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: velmi dobré:-)
Časopis skutečně nemá žádnou prodejní cenu, přesto však věnovaný přípěvek na tisk (doporučená výše je 20,- Kč) nejen potěší, ale pomůže nám vydávat další čísla...

Komentář ze dne: 06.07.2007 09:37:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Barča (@)
Titulek:
Tento časopis v sobě skrývá velmi zajímavé články... Poprvé sem ho viděla v slovenštině a je dobré že je i u nás...

Komentář ze dne: 09.07.2007 07:54:33     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Honza (jan.cech@zdas.cz)
Titulek: líbí se
Chvála Kristu, díky za Vaši práci a za nový časopis, který jsem přečetl na jedno posezení. Objednám si ho a těším se na další výtisky. Také bych chtěl osobně pozdravit (neregistrovaného) P. Zahradníčka. Honza Čech Bystřice n.P.

Komentář ze dne: 19.07.2007 12:58:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: líbí se
Díky za pozdrav. P. Pavel Zahradníček

Komentář ze dne: 29.07.2007 18:02:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - makovyzavinac (@)
Titulek:
Dnes se mi dostal do ruky v kostele.Velmi mě zaujal.A dozvěděl jsem se nové věci,co jsem nevěděl.Je důležitý pro rozvoj.

Komentář ze dne: 13.08.2007 10:19:37     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Mariola (s.mariola@seznam.cz)
Titulek: Děkuji
Chvála Kristu, děkuji, že jste v České republice začali vydavat Milujte se. Jsem Polka , žijici na územi ČR a jsem šťastná, že je časopis přistupný i tady kde tolik lidi hledá a tápe. Několik let zpět jsem se ho dostala od svého bratara, potom jsem žádala na Polskem Velvyslanectvi, aby nam z PL posilali sem, nějaky čas jsme ho dostavali v polštině. Je dobře, že vychází tady je potřeba evangelizovat. Přeji hodně Božího požehnání a ním už se dostaví úspěch a nápady. Mariola

Komentář ze dne: 13.08.2007 22:00:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tofl (extremtom@seznam.cz)
Titulek: Mile mě překvapil
Časopis mě velice překvapil.Náhodou jsem na něj narazil v jednom kostele kde se konal JUMP.Každý článek je velice přínosný a obohacující.Jsem rád,že začal vycházet i v ČR.Je příjemné listovat a číst v časopise.Chtěl bych poděkovat že je...

Komentář ze dne: 16.08.2007 15:17:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (i.crazy.lenny@centrum.cz)
Titulek: výborně:-)
Je dobré, že v ČR je další časopis pro mladé (a nejen ty). Články v prvním čísle byly opravdu výborné. Přeji mnoho úspěchů do budoucna celé redakci časopisu Milujte se! a všem, kteří se podílejí na jeho výrobě a produkci Čtenářka:-)

Komentář ze dne: 28.08.2007 13:13:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Lenka Maňáková (lenkaho25@seznam.cz)
Titulek:
Děkuji za krásný časopis Milujte se, něco takového tady pořád chybělo. Časopis jsem přečetla jedním dechem a těším se na další výtisky. Přeji Vám hodně Božího požehnání a pomoci Panny Marie při Vaší tak záslužné práci.

Komentář ze dne: 30.08.2007 10:51:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Josca (pepa.hak@seznam.cz)
Titulek: Dík
K časopisu Milujte se jsem přišel díky CSM v Táboře, kde jej každý účastník obdržel zdarma. Vypadá to, že ho přečtu celý - a to se mi u mnoha jiných časopisů nestává. Články jsou opravdu poutavé a něco člověku dají. Teď si obstarám první číslo, abych měl co číst, až dočtu dvojku. Díky Bohu a všem, kteří se na tvorbě tohoto časopisu podílejí.

Komentář ze dne: 01.09.2007 09:47:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Alena (viktoria@post.cz)
Titulek: Díky
Asi se budu opakovat, ale proč nepřidat jednu chválu navíc? Časopis jsem nepřečetla "jedním dechem", protože je k tomu třeba více času :-), ale spíš na etapy. Chválím velmi zajímavé články i grafickou stránku časopisu! Přeji do hodně spokojených čtenářů a vyprošuji dary Ducha sv..

Komentář ze dne: 02.09.2007 23:56:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - markéta (mblex@seznam.cz)
Titulek: Velké díky!
Je to jak jinak super časák! o něčem takovém člověk jenom snil...! Díky moc!

Komentář ze dne: 03.09.2007 13:02:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Anna (jarkucera@tiscali.cz)
Titulek: Diskuze Milujte se!
Diky, Bože díky za tento časopis, který se dá číst úplně celý. Díky vám všem, kteří jste se na vzniku časopisu podíleli. Pán Bůh zaplať.

Komentář ze dne: 03.09.2007 21:51:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Maruška z Jesenicka (@)
Titulek:
Váš časopis jsem dostala od jednoho kněze, který ho vřele doporučoval. Obsah je velmi poutavý, hodně mě oslovila svědectví. Netušila jsem, že existuje tak úžasný časopis. Objednávám jej pro sebe i své spolupracovníky.

Komentář ze dne: 05.09.2007 17:32:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Terka =) (@)
Titulek: Super
Časopis je skvělej! Objevila jsem ho díky tomu, že jste jeho 2. číslo dávali do tašek, kterou dostal každý účastník CSM v Táboře - Klokotech. Tedy i já. Časopis mě (a nejen mě, ale i mojí mamku) velmi zaujal. Takže díky za Vás a ať se Vám daří! Ještě jsem se chtěla zeptat, kdy přibližně vyjde další 3. číslo časopisu Milujte se!.

Komentář ze dne: 21.09.2007 23:25:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: Super
Třetí číslo časopisu by mělo vyjít na přelomu října a listopadu, to je alespoň termín, o který se celá redakce snaží... První číslo 2008 je plánováno na přelom ledna a února.

Komentář ze dne: 19.10.2007 01:20:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Upřesnění vyjítí 3. čísla
V tuto chvíli to spíš vypadá na konec listopadu - nějak se nám zdržely korektury a sazba. Ale raději pomaleji a kvalitně...

Komentář ze dne: 24.11.2007 11:21:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Číslo již čeká na volné okno na vytištění
3. číslo je již kompletně hotovo a čeká na volné okno na tiskařském stroji, aby se vytisko a bylo distribuováno.

Komentář ze dne: 01.10.2007 09:13:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Sonik (@)
Titulek:
Časopis Milujte se se ke mě poprvé dostal v Táboře na CSM a musím říct, že mi udělal obrovskou radost...Moc Vám všem děkuji za něj...Moc se mi líbí, je obohacující a pravdivý...a takových časopisů je málo...Myslím si, že má co říci jak dospělým, tak mladým lidem, kteří hledají cestu. Díky.

Komentář ze dne: 07.10.2007 18:03:39     Reagovat
Autor: neregistrovaný - a (@)
Titulek:
super,diky,vzdy si neco perf. najdu,jn tak dal

Komentář ze dne: 07.10.2007 18:05:50     Reagovat
Autor: neregistrovaný - anezka (kopretinka660@seznam.cz)
Titulek:
Díky za tento super časopis,těším se na další čísla.Vyjdou? Bojím se,že přestanete vydávat toto mé oživení víry.Jen to prosím ne!!! Moc se mi líbí všechny témata apod. Děkuji a prosím,vydávejte dál! Na další čísla se těší věrná čtenářka....

Komentář ze dne: 08.10.2007 09:57:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re:
Na třetím čísle se již intenzivně pracuje. Mělo by mít i o něco větší rozsah - 64 stran. Začínáme již připravotat i první číslo pro příští rok...

Komentář ze dne: 10.10.2007 14:18:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - martina (martinac@vol.cz)
Titulek: Troubky
Váš časopis jsem milý Pavle objevila v Troubkách v kostele. Bylo léto, 10 let po povodních, můj kamarád byl pozvaný jako hrdina, který pomáhal kdysi jako profesionální hasič dostat se z nejhoršího. Časopis jsem přečetla jedním dechem. Je mi 37 let, takže mám už spoustu časopisů za sebou. Věřte, děláte báječnou práci. Ráda bych Vám nějak pomohla, ale nevím jak. Bydlím se synkem na Praze Západ a to je k Vám dálka. Sedím v kanceláři u nástěnky, kde jsem si infantilně vyvěsila mého oblíbeného Vojtka z Kabátů. Tak ho sundám a vyvěsím si Vaši fotku Matku Terezu v dlaních s děťátkem. Ještě Vám pošlu 200 Kč, abych mohla dostat další číslo ve 2 výtiscích. Posílám jej mojí věřící kamarádce do Anglie. Přeji hodně trpělivosti a věřte, že kdybych Vám mohla být nějak nápomocná udělám to ráda. Martina Coufalová tel. 603 534 220 V Dolcích 561 252 44 Psáry - Dolní Jirčany

Komentář ze dne: 19.10.2007 01:12:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: Troubky
Martino, díky za Váš zájem podpořit časopis. V tuto chvíli mě napadá následující možnost: Tak jako Vy, možná i další by uvítali možnost se s časopisem někde setkat... Pokud máte příležitost ho někde ve farnostech či jinde propagovat, rád Vám zašlu balíček výtisků 2. čísla (v každém je lístek pro objednání...). Jen mi prosím dejte vědět, kolik asi výtisků byste měla možnost nějak smysluplně pro tento účel použít. Jinak také sháníme korektory - není třeba zvláštní vlastnosti, jen dobře znát český pravopis. Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček

Komentář ze dne: 12.10.2007 12:34:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Můrinka (vladkajanek@seznam.cz)
Titulek: DIIIIIIIIIIIIIIIIKYYYYYYYYYYY
Lidičky, ten časopis je úžasný! Je to přesně to, co jsem potřebovala, motivace k prohloubení duchovního života... Každou větu jsem úplně hltala... Díky Vám všem, kteří tam nějak přispíváte, je to naprosto úžasná práce!!!

Komentář ze dne: 24.10.2007 09:54:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Marie (oreltroubelice@volny.cz)
Titulek: Paráda
Moc děkuji. Ani nevím kde jsme k Vašemu časopisu přišla. Je parádní!!!!!! Mám rodinu, svoje chyby a viny, které jsou odpuštěny ale nejdou už smazat a Váš časopis je VELKÝM POVZBUZENÍM, budu doporučovat. A protože mám začínající "puberťáky", kteří se budou v tomto švětě chaosu hledat, budete jim, pokud to bude v mých silách, průvodcem na na cestě za Dobrem a Pravdou. Moc díky, a přimlouvám se za Vás.

Komentář ze dne: 03.11.2007 10:05:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Radek (@)
Titulek:
1. číslo časopisu mě zaujalo, byly tam zajímavé články a myslím si, že vydávání takového časopisu je záslužná práce. Mám ale dotaz, proč na všech fotkách jsou krásní mladí usměvaví šťastní a rozjásaní lidé, skoro jako ve Strážní věži? Na první pohled toto odtržení od reality budí trochu nedůvěru v objektivitu, snad i v serióznost časopisu.

Komentář ze dne: 11.11.2007 22:42:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re:
Díky za Váš postřeh. Proč jsou tam mladí lidé je celkem jasné, je to časopis pro mladé (i když vždy podotýkáme: časopis nejen pro mladé). Proč jsou usměvaví? Nad tím jsem, upřímně řečeno, začal přemýšlet až po Vaší otázce. Asi proto, že ti, kteří fotky vybírali, mají rádi lidi veselé, radostné. A tak se jim takové fotky líbily. Díval jsem se do 2. čísla, tam je to s těmi usměvavými mladými lidmi trochu lepší (ne o moc), ale zase to kazí usměvavý svatý otec Jan Pavel II. na obálce... Oni i papežové jsou jaksi sympatičtější, když se usmějí... Snad se tím serióznost časopisu nadobro nepohřbila... S třetím číslem, i když ještě není vytištěno, také nic moc v tuto chvíli nenaděláme: tam je přímo na titulní straně takové mile se usmívající děvče :-)

Komentář ze dne: 11.11.2007 22:48:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: Re:
Ještě malé doplnění. Vypadá to špatně i do budoucna. Zjistil jsem, že velkou část ilustrčních fotografií s mladými lidmi máme nafocenu z Celostátního setkání mládeže v Táboře, a i když jsem je ještě neviděl, mám obavy že tam moc zamračených taky nebylo...

Komentář ze dne: 24.11.2007 11:16:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Ještě malé doplnění k fotografiím
Probíral jsem celou věc s naším grafikem, který fotografie vybíral. Jeho stanovisko Vás možná potěší: Jeho záměrem není plnit časopis rozjásanými lidmi - i když dosti mateiálů, které máme k dispozici z mezinárodní redakce Milujte se! je taková. Jeho záměrem je, cituji možná trochu nepřesně: "Fotografie, které jsou ze života, neumělé, které v sobě nesou štěští někde v hloubce - např. maminka, které se narodilo dítě, která sice má v tu chvíli daleko k rozjásanosti, ale přesto z její tváře štěští vyzřuje, i když je vážná... Ale takové fotografie se velmi těžko získávájí..." Každopádně děkuji za Vaši připomínku, byla pro nás cenným námětem...

Komentář ze dne: 07.11.2007 22:00:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Eva (eva.sva@centrum.cz)
Titulek:
Jsem opravdu moc ráda, že se i v ČR objevil tak skvělý časopis, jako je Milujte se! Už dlouho jsem něco podobného hledala a opravdu jsem byla moc mile překvapená, když se mi do ruky dostalo první číslo tohoto časopisu. Jsou zde velmi poutavé a také užitečné články, které mohou pomoci k duchovnímu růstu, což je dle mého názoru velice důležité. Velký ohklas vyvolal časopis i u mých přátel a to mě velice potěšilo. Děkuji moc a budu se modlit, aby se časopis dostal do srdcí co nejvíce lidí.

Komentář ze dne: 14.11.2007 12:47:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petra z Brna (@)
Titulek: Nová evangelizace-to potřebujeme
Dlouhou dobu už jsem na mateřské dovolené,máme sedm dětí a práce i starostí nad hlavu.Na čtení časpisú,nebo novin ,natožpak knížek je času čím dál méně.Ale uvědomila jsem si, že jsem asi dost náročná nato, co bych chtěla číst a že to není jen otázka času. To, že jsem se začetla do vašeho časopisu, byl podtitulek "časopis pro novou evangelizaci" - pomyslela jsem si,že je úžasné, že někdo v České Republice chápe důležitost nové evangelizace. První a druhé číslo,které se mi dostalo do rukou, bylo opravdu plné povzbuzení, nekompromisů v otázkách lidské sexuality atd. Musím říct, že zaujal i naše dvě nejstarší děti(9 a 10 let), protože Turinské plátno, osoba Jana Pavla II. , kterého si ještě pamatují, atd. jsou fakta, která ovlivňují všechny generace a čas je nezmění. Moc díky. Modlím se za Vás.

Komentář ze dne: 08.12.2007 15:03:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Anežka (dvorakovaanezka@seznam.cz)
Titulek: Super časopis
Chtěla bych říct,že je to vážně uplně moc super časpopis,ze začátku se mě nikdy nechce číst,ale jakmile se do toho začnu,nemůžu přestat,a třeba si to čtu i víckrát,vždycky mě hrozně povzbudí,probudí ve mě touhu po Bohu,vyvolá ve mě radost a dává mě pokoj a navíc mi i přináší nějaké zážitky,strašně moc děkuju za tento časopis,lepší jsem v rukou doposud nedržela,moc díky (je mi 16) Anežka

Komentář ze dne: 13.04.2008 21:46:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - ivča (p.ivanka@o2active.cz)
Titulek: můj názor
viděla jsem váš časopis, sama neodebírám, jsem starší generace. Ale myslím, že název časopisu není zrovna šťastný. Milováním se dnes nazývá sexuální život i mimo manželství, a s tím snad nesouhlasíte?

Komentář ze dne: 20.04.2008 23:19:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: můj názor
Paní ivčo, máte pravdu, že milováním se dnes nazývá kdeco. Ale v názvu časopisu jde o to, co nám dal za úkol (a k čemu nás pozval) Pán Ježíš: "Toto je mé přikázání: Milujte se navzájem, jak jsem já miloval vás. Nikdo nemá větší lásku než ten, kdo za své přátele položí svůj život..." (Jan 15,12n.) Nad názvem jsem delší dobu uvažovali. Nakonec jsme se rozhodli nevyklízet pozice a věnovat úsilí tomu, aby se slovům láska a milovat začal vracet jejich hluboký význam. A jen malou poznámku na závěr: Říkáme, že Milujte se! je časopis nejen pro mladé. Snažíme se ho koncipovat tak, aby zaujal každého i když pro mladé je skutečně určen na prvním místě. Zdraví P. Paval Zahradníček.

Komentář ze dne: 15.05.2008 23:29:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vojta Rošický (ares.wares@seznam.cz)
Titulek: Kritická reakce
Chvála Kristu! Chtěl bych sem k diskusi dát svoji kritickou reakci k časopisu Milujte se. Jedná se o email, který jsem právě odeslal redakci časopisu "Milujte se" a který sem zkopíruji. ----------------------------------- ----------------------------------- Vážená redakce, chci Vás pozdravit, protože odebírám Váš časopis a uvažuji také o jeho finanční podpoře. Je mi totiž trapné časopis odebírat a nezaplatit... Vždyť každý dělník je hoden své mzdy! Mám ale k časopisu několik podstatných výhrad, které bych Vám nejdříve rád sdělil... Žijeme v době skepticismu. Lidé se už tolikrát spálili, už tolikrát klesli na dno, že už tak snadno neuvěří... Žijeme v době kritického myšlení! A křesťanství představované ve vašem časopise toto, podle mně, naprosto postrádá! Křesťanství představované ve vašem časopise postrádá jakoukoli pochybnost! Tomu pak lze jen těžko uvěřit! O komunismu se přece také nesmělo jakkoli pochybovat a přitom to byla lež... Píšu Vám jako křesťan; a jako křesťan nechci abyste například mluvili o muslimech pouze jako o těch špatných, bez toho abyste zmínili, že i my křesťané jsem muslimům mnohokrát ublížili!! Chci, abychom si my křesťané naopak sypali popel na hlavu a nastavovali druhou tvář a ne se předváděli jako ti svatí... My nejsme svatí!! Jedině Bůh je svatý!! Církev je také svatá, ale ne proto, že by její údy byly svaté... Chci, aby to "hledající", pro které je Váš evangelizační časopis určen, věděli: Že církev je také chybující společenství věřících, které dělalo a dělá chyby, ba i zlo, dnes a denně!! Ale že to rozhodně neumenšuje Boží slávu! Co je vlastně Vaším záměrem? Obrátit Hledající na katolickou víru, snaha o proselytismus, nebo zvěstování evangelia - Pravdy, kterou jsme poznali? Jako křesťané musíme být pravdiví!! Jedině to je naše šance! Jakmile bude v našem zvěstování evangelia jenom špetka něčeho jiného než pravdy, je konec... A dle mého mínění je Vaše zamlčení toho, že křesťané se vždy nechovali pouze svatě, už minimálně ta špetka nepravdy, které se nevěří... To je tedy to, co jsem Vám chtěl sdělit! Kdybych chtěl, abyste tento můj dopis ve svém časopise uveřejnili, chtěl bych už asi moc, že?! To je ale další věc: ve svém časopise zveřejňujete pouze kladné ohlasy... Tomu se pak také těžko věří... Samozřejmě je ve Vašem časopisu také mnoho dobrého a je mi v mnohém povzbuzením ve víře. Fandím Vám, ale prosím zvažte tyto námitky... snad aby byl Bůh ještě slavnější... S pozdravem a přáním ať nám všem Bůh žehná. Vojta Rošický, Praha. ---------------------------------------- ------------------------------- Ještě bych rád řekl, že tohoto nekritického pohledu na církev jsem si všimnul již u více kněží i věřících naší církve, je to myslím dáno tím, že někteří se stýkáme pouze zas jenom s dalšími křesťany a ne s nevěřícími, nebo jinověrci. Tím nemáme možnost pohledu zvenčí! Myslím si, že je potřeba se nad tím zamyslet, abychom se nedívali skrze růžové brýle, ale hlásali světu opravdu Pravdu! S pozdravem Váš bratr ve víře Vojta

Komentář ze dne: 17.05.2008 23:12:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: Kritická reakce
Chvála Kristu, především děkuji za Vás zájem o časopis a také za Vaši ochotu jej podpořit. Předem Pán Bůh zaplať! Děkuji také za Vaše připomínky. Pokusím se na ně reagovat. Časopis si především klade za cíl vyplnit mezery, které v naší společnosti jsou. To je důvod, proč nevznáší další pochybnosti - těch je dnes všude dost (žijeme, jak říkáte, v době skepticismu a máte pravdu...), ale proti pochybnostem si klade za cíl stavět jasné a pravdivé odpovědi, které nabízí člověku víra. Snažíme se tedy psát o věcech, které lze považovat za jisté, a které mohou tvořit určitý pevný základ, na kterém je možno stavět. Když bych to převedl do roviny osobní: předávám druhým to, čím si sám mohu být jistý. Když něco nevím, nejdřív si to sám ujasním, s druhými prodiskutuji, ale nepíši to do časopisu... Možná jsou i nějaké diskuzní časopisy (jistě řada diskuzních fór na internetu, je možno diskutovat i na www.milujte.se), ale zaměřením časopisu Milujte se! to není - již z ekonomického hlediska je neúnosné, aby se můj či váš diskuzní příspěvek tiskl v nákladu 22.000 výtisků (to je počet výtisků posledního 5. čísla). Snad tomu porozumíte a nebudete to považovat za výmluvu. Z toho důvodu není možno otisknout váš příspěvek v časopise. Snad se proto nebudet na nás zlobit... Píšete, že v časopise uveřejňujeme jen kladné ohlasy, ale my tam ve skutečnosti neuveřejňujeme žádné ohlasy čtenářů (něco jiného jsou tzv. svědectí o tom, co s čtenáři s Bohem prožili - ta v omezeném rozsahu uveřejňujeme). V časopise Milujte se! nějaká rubrika jako listárna či ohlasy čtenářů vůbec neexistuje. Tak jako tam neexistuje např. aktuální zpravodajství. Prostě tyto věci jdou mimo koncepci časopisu. Tou koncepcí je sborník (čítanka) zajímavých a přínosných textů, které mají pokud možno značně nadčasovou platnost - je tedy možno se k nim vrátit za rok, za dva... Prostě se snažíme, aby to byl takový čtenářsky zajímavý magazín bez mrtvých textů. K ohlasům nabízíme prostor na webu. Že na webu převažují ty kaladné, jsme samozřejmě rádi, ale vidíte, že ani záporné nemažeme. Mažeme jen tzv. komentářový spam, když někdo vloží (většinou v angličtině) odkaz na nějaký web, který vůbec s časopisem vůbec nesouvisí (např. na Viagru, počítačové hry, přefinancování hypoték...). Ptáte se, co je naším záměrem. Má odpověď je: Jedním z našich záměrů je prezentovat pravdu - zvlášť tu, která je opomíjena. Proto nehledáme pracně nějaké příklady z historie, kdy křesťané ublížili muslimům (to dělají jiní dostatečně a sv. otec Jan Pavel II. se za takové případy několikrát jménem církve omluvil), ale ukazujeme, jak přesto, že muslimové mají v křesťanských zemích svobodu, opačně to téměř v žádné muslimské zemi neplatí. Je to paradox, o kterém se téměř nemluví - mnozí o něm ani neví nebo ho neberou vážně. To ovšem není těžiště časopisu, ale byla to v rámci časopisu spíše okrajová zmínka. Těžiště tvoří snaha prezentovat víru, její pravdy, povzbudit k životu podle ní, poskytnout potřebné vědomosti k jejímu hájení... Jde o časopis pro novou evangelizaci. To není myšleno především tak, že ho budou číst nevěřící (i když s příslušným komentářem, doporučením konkrétního článku... je možno ho i jim nabídnout), ale že pro dílo nové evangelizace připravi ty, kteří již věřící jsou. Závěrem bych řekl, že časopis jako celek představuje určitý dialog se současným světem - my co ho tvoříme, velmi dobře záme to, co říkají nevěřící, víře odcizení lidé, skeptici i ti, kteří církev příliš nemají v lásce... A obsah časopisu je odpovědí na tato slova. Na skepsi se snaží odpovědět poukazem na to, co je pevné, na námitky (nebo častěji nevědomost) nevěřících, se snaží odpovídat tím, že vysvětlí o co přesně ve víře jde a proč, na ty, kdo popírají realitu Božího působení ve světě odpovídá poukazem na zřetelé případy Božího působení, na lhostejnost v prožívání víry příklady lidí, kteří svou víru vzali vážně... Ještě jednou díky za Váš zájem o časopis. Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček, šéfredaktor P.S. Aby byla dána možnost širší diskuzi na jakékoliv téma, které byť jen volně souvisí s časopisem, vírou... otevřel jsem novou diskuzi "Diskuze na ostatní témata".

Komentář ze dne: 26.05.2008 18:48:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vojtěch Rošický (ares.wares@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Kritická reakce
Zdravím, děkuji za odpověď. Pokusím se pokračovat v diskuzi. Především chci říct, že chápu, že můj příspěvek nezveřejníte. Byla to ode mně vlastně troufalost něco takového žádat. Navíc jsem si skutečně ověřil, že v časopisu nemáte žádnou rubriku dopisy redakci. Původně jsem totiž měl mylný dojem, že časopis takovou rubriku obsahuje, ale to jsem si nejspíš spletl právě s vašimi internetovými stránkami, nebo možná s diskuzí o vašem časopisu na www.signaly.cz Jak říkám jsem tak trochu nevěřící Tomáš a proto mi dělalo problém uvěřit všem těm nadšeným čtenářům vašeho časopisu a tomu, že mezi nimi není ani jediný kritik... Pouze kladné hodnocení čehokoli totiž vždy vypadá podezřele; zdali to není reklama a zdali redakce příspěvky nějak nefiltruje a neuveřejňuje pouze ty kladné! Jak vidím tak v tomto případě jsem se ale mýlil, potvrzuje to můj kritický příspěvek, který jste uveřejnili! Co se týká dalšího... Pořád mi připadá, že váš časopis je především reklamou na katolickou církev!! Mám z toho jednoznačně ten dojem... Proto možná z mé strany ta nedůvěra... Reklama je totiž ze své podstaty nepravdivá, protože uvádí pouze samá "pro", ale žádná "proti". A my víme, že nic není dokonalé, ani církev není dokonolá (nebo ano?) a proto neuvádět žádná "proti" není pravdivé... Další má námitka, nebo spíše připomínka... Nepříliš důvěryhodná mi připadají i Vámi zmiňovaná svědectví ve vašem časopise... Neříkám, že si ty příběhy někdo vymyslel, nebo že se nemohly stát... Odrazuje mě však jejich forma... Příběhy jsou totiž vždy podepsány pouze křestním jménem. Copak se nemůžou ti co dobrovolně svědčí podepsat celým jménem? Bylo by to rozhodně důvěryhodnější... Další co mě maličko (ale daleko méně než předchozí námitky) odrazuje, je to, že většina článků je převzata ze světa a především z Polska... Říkám to proto, protože mi připadá, že třeba Polská církev je určitě alespoň trochu jiná než ta naše... Je jasné čím je to způsobeno; je to tím, že v Polsku je návštěvnost katolických kostelů 80%, a u nás 5%... A tedy u nás se musíme my katolíci daleko více hlídat před nevěřící většinou, musíme daleko kritičtěji a hlouběji zkoumat vlastní víru, jelikož nám ji každý rozmlouvá atd. Prostě a jednoduše nejsme většina, naopak jsme drtivá menšina... Ani tím se nesmíme ukolébat, ale můžeme říct, že na nás platí: "Blaze vám, když vás ostatní budou pronásledovat a tupit vás..." Polákům fandím, dělají mnoho dobrého a je to fantastické, že mají takovou víru, navíc člověk neví jestli se smát, nebo brečet, nebo zuřit, když vidí, jak proti nim česká media běsní... Ale jak říkám, nikdo není dokonalý a i Polákům se dá řada věcí vytknout. Především oni jsou většinou, tudíž se možná občas zapomínají ohlížet na ty ostatní... Dělají pak to samé, co my - česká menšina vyčítáme české většině... Prostě abych to shrnul: Připadá mi, že polský pohled je odlišný od českého pohledu, polské problémy jsou odlišné od českých problémů a polská církev je jiná než česká církev. Byl bych rád kdyby se v časopise objevovalo více vlastních článků od českých autorů, než pouze články přejaté od jinud. A, (to už k jinému tématu), aby se v časopise objevovalo více článků odborných, psaných také lidmi z jiného okruhu než z církevního... Jedná se třeba o zázraky o kterých píšete... Je to neskutečně zajímavé téma, ale zase námitka: Není to nic nového! To o čem píšete znám již z internetu, například ze stránek web.katolik.cz/feeling/. Proč se nesnažíte vnést do věci něco nového, nějaké nové světlo?! To co uvádíte jsou články, napsané katolíky, propagující katolickou víru... Často se v takovýchto článcích tito autoři odvolávají na vědu a citují různé vědce... Jsou to však články které se pořád dokola přepisují, ale nepřinášejí nic nového. Proč například, když budete zas obsáhle mluvit o nějakém zázraku, jako je třeba zjevení Pany Marie v Lurdech, místo toho abyste zas obsáhle převypravovali příběh, který je všeobecně znám, který se dobře poslouchá a který se vám stejně nepovede převyprávět lépe než to dokázal žid Franz Werfel v Písni o Bernadetě... Proč místo toho nenecháte mluvit nějakého vědce který tato zjevení zkoumal. Bylo by to daleko zajímavější a věrohodnotnější kdyby byl za takovým článkem byl podepsán nějaký Dr. než P. Nebo jiný příklad. Když se třeba mluví o obrazu Pany Marie Guadalupské, zmíníte se o vědeckém zkoumání tohoto plátna, ale zas

Komentář ze dne: 26.05.2008 18:53:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Vojtěch Rošický (ares.wares@seznam.cz)
Titulek: pokračování komentáře!
tak se mi sem ten komentář nevešel celý, proto níže pokračuji: ----------------------------------- -------------------------------- Nebo jiný příklad. Když se třeba mluví o obrazu Pany Marie Guadalupské, zmíníte se o vědeckém zkoumání tohoto plátna, ale zas se nedozvíme nic o čem bychom už nevěděli... Ale jestliže se tedy toto plátno opravdu vědecky zkoumalo, tak přece nemůže být problém napsat přímo o tomto vědeckém zkoumání odborný článek... Nechat mluvit vědce, kteří tento, nebo jiný zázrak zkoumali, ať mluví oni a sami nám řeknou co zjistili... Tak to sem se zas rozepsal. Budu čekat na odpověď. Omlouvám se předem, že jsem tak náročný na ostatní i když sám jsem ještě daleko méně dokonalý :-) Ale jde přece o nás, o církev! S pozdravem V. Rošický

Komentář ze dne: 27.05.2008 22:37:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: pokračování komentáře!
Chvála Kristu, díky za porozumění v řadě bodů. Ty ostatní se pokusím vysvětlit. Možná se vám podařilo najít některé podobné prvky s reklamou, ale časopis přesto není zamýšlen jako reklama na katolickou církev. Reklama se, dle mého názoru, snaží získat zákazníky a jejím cílem je profit, který získá zadavatel (možná existují výjimky - nejsem odborník v oblasti makretingu...). Posláním časopisu v této oblasti je především sdílení bohatství. Nevím, třeba i to se nějak vejde do nějaké definice reklamy. Ale pokud už je časopis Milujte se! reklamou, pak je reklamou na život s Bohem, na život dle Božích zásad, na svatost, na porozumění tomu, o co v našem krátkém pozemském životě jde, reklamou na odvahu dle víry důsledně žít a také reklamou na to, že každý, i když padl, může s Boží pomocí povstat... Kdybych měl dost peněz, a kdybych myslel, že to bude účinné, neváhal bych je věnovat na takovouto reklamu. Ani já, ani moji spolupracovníci moc peněz nemáme, a takovouto reklamu bychom ani nepovažoval za účelnou a účinnou. A tak se snažíme o tyto hodnoty dělit s druhými jiným způsobem. Mimo jiné i vydáváme časopis... Snažíme se ukazovat, jak vypadá život, když se podle Božích zásad žije. Jak vypadá, když se dle nich nežije vidíme (já i vy a každý jiný) dostatečně kolem sebe - na křesťanech i nekřesťanech. Malý příklad: snažíme se nyní do každého čísla zařadit nějaké povzbudivé svědectví z kněžského života (jako určitou motivaci ke kněžství s ohledem na mladé, kterým je časopis primárně určen). Samozřejmě i já znám řadu nepovzbudivých kněžských příběhů... Ale neznám důvod, proč je publikovat - komu bych prospěl, když bych o nich psal... Na to není potřebný časopis Milujte se! Když si zajdu mezi lidi, mohu si takových příběhů poslechnout dokonce několikrát více, než kolik se jich skutečně událo... Co se týče svědectví, není jednoduché je získávat a to i tehdy, když neuvádíme příjmení. Kdybychom je uváděli, pak nevím, kdo by nám je poskytoval. Pokud však zašlete nějaký zajímavý příběh ze svého života, který bude nějak motivovat k něčemu dobrému a krásnému, pravděpodobně ho rádi uveřejníme. A budete-li ochoten se podepsat celým jménem, bude to výborné. Bude to třeba i takový příklad pro druhé... (zatím podepisujeme celým jménem svědectví jen já a P. Jan Peňáz - další se do toho moc nehrnou). Podobně není úplně jednouduché získávat opravdu kvalitní původní články českých autorů - byť myslím v tomto kroku je patrný výrazný posun vpřed v každém dalším čísle. Uplně se však vzdát textů polských autorů ale neplánujeme. Myslím, že jiný pohled je vždy určitým způsobem obohacující... Naopak hledáme možnosti spolupráce i s periodiky z jiných jazykových oblastí (už máme domluveno přejímání zajímavých článků z němčiny). Jsem pro, aby do časopisu nepsali jen P. ale i Dr... Když odhlédnu od toho, že velká část autorů, kteří se v časopise podepisují s P., jsou i Dr. (jen to tam neuvádějí), pak všeobecně platí, že sehnat pro časopis článek "nějakého vědce" (jak píšete) je opět dosti obtížné. Možná už to zní jako obehraná písnička, ale opravdu to není jednoduché. Čím větší vědec, tím větší zaneprázdněnost... Naštěstí časopis stále více vstupuje do podvědomí, náklad stoupá a již nyní mohu pozorovat podstatně větší vstřícnost, pokud já nebo moji spolupracovníci nějakou "duchvoní" či "odbornou" kapacitu s prosbou o spolupráci oslovíme. Ale ještě to chce nějaký čas, než časopis získá takové renomé, že nám budou dávat rozhovory i nositelé nobelových cen :-) Co se týče známosti některých v časopise probíraných témat v informovaných kruzích, máte samozřejmě pravdu. My se však snažíme o nich informovat i širokou veřejnost - tomu odpovídá i forma s barevnými obrázky... A opravdu ne každý je o všech těchto tématech, o kterých se v časpise Milujte se! píše, tak dobře informován, jako vy (díky za odkaz na web.katolik.cz/feel ing/ - já sám jsem ho dosud neznal). Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček

Komentář ze dne: 15.10.2012 18:19:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - frasinetti (frasinetti@seznam.cz)
Titulek: Re: Kritická reakce
Díky Bohu, že to někdo napsal!

Komentář ze dne: 02.06.2008 12:42:54     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jak (@)
Titulek: jak
jak

Komentář ze dne: 03.06.2008 10:36:44     Reagovat
Autor: neregistrovaný - L.Steidl (ladsteidl@post.cz)
Titulek: sex-manželství
Vážení, připojuji se k pozitivním vyjádřením o vašem časopise, moderní úprava, aktuálůní články. Již delší dobu mám pochybnosti o morální hodnotě PPR (přirozené plánování rodičovství. Tedy odděluji technické medicínské problémy od morálních. Důležitým předpokladem je vrozená síla sexuality a její ovládání. Ale v podstatě mám na mysli, že při PPR chci zabránit početí a proto nevím , zda takové myšlení již není závadné. Totiž PPR vyžaduje tolik času a "babrání se" ve vlastních "vnitřnostech", že si nedovedu představait instruktáž podávanou knězem.. Samozžřejmě odmítám potrat jako kastrofální zásah do organismu matky, také hormonální antikoncepce není neškodná, zbývá použití kondomu, který nemá žádná rizika ev. možnost pesaru. nezdá se mi morální přístup k této problematice normální a upřímný. Nahrazujeme jen něco, co by zastřelo naše svědomí. Zdá se mi zásadní- odpovědnost manželů za výchovu a uživení svých dětí. svých dětí. Problém 3. světa. Tam umírají statisíce dětí, které rodina neuživí. Ještě dodám, dívám se na to s hlwdiska svých 82 let. Rád bych znal váš názor. Pax et bonum. L. Steidl

Komentář ze dne: 15.06.2008 22:51:11     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: sex-manželství
Máte pravdu, že asi není příliš vhodné, aby problematiku PPR s manžely či snoubenci probíral a nacvičoval kněz. To ale ani není nutné. Jinak co se týče morálnosti PPR, záleží i na důvodu, proč manželé chtějí početí dítěte zabránit. Je li důvodem jen pohodlnost, sobectví pak samozřejmě takové jednání správné není i když se používá PPR. Pak by opravdu šlo jen o něco, co má zastřít naše svědomí. I když nejsem odborník, pamatuji si z přednášek bioetiky Prof. MUDr. Šipra, že kondom je velmi nespolehlivý způsob... Jinak musím ocenit to, jak ve svém věku dokážete zacházet s moderními technologiemi jako je internet... Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček

Komentář ze dne: 14.09.2008 10:23:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - MKzB
Titulek: Re: sex-manželství
Když už tu někdo nakousl toto téma, tak něco přidám. Dle novin nastal babyboom a rodí se hodně dvojčat. Tolik dvojčat není žádný zázrak. Je to tím, že jejich matky užívaly hormonální antikoncepci. Po vysazení antikoncepce dochází v prvním cyklu ženy k superovulaci, kdy uzraje a vyovuluje více vajíček. Pokud žena otěhotní, čeká dvouvaječná dvojčata. Dále jsem našel zajímavý článek: Kvůli antikoncepci si ženy vybírají horší partnery a jsou méně plodné. http://www.novinky.cz/clanek/147 154-kvuli-antikoncepci-si-zeny-vybiraji-horsi-part nery-a-jsou-mene-plodne.html

Komentář ze dne: 20.08.2011 00:46:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - jana (@)
Titulek: Re: sex-manželství
nevidím rozzdíl mezi použitím kondomu a PPR - oboje více či méně spolehlivě zabrání početí. Ani jedno mi nepřijde morálně závadné. Kdyby všichni lidé sdíleli názor, že se žádnému početí nemá bránit, dopadli bychom katasrofálně. Kdo je proti kondomu nemá rozum. Viděli jste Smysl života od Monty Python?

Komentář ze dne: 10.06.2008 10:50:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Martin (bilik@seznam.cz)
Titulek: chyba v č. 3
Chvála Kristu, před nedávnem jsem objevil váš časopis a i když mám již kus cesty po křesťanské dálnici za sebou, tak jsem v něm našel zajímavé inspirace i pro sebe - takže díky! Chtěl bych jen poprosit o důslednější ověřování uváděných faktů, i když se jedná např. o svědectví. V čísle 3 na straně 30 popisuje "maminka sedmi dětí", jak ji od interrupce odvrátilo zjištění, že Einstein se narodil jako 11. dítě. Albert Einstein se přitom narodil 14. března 1879 v Ulmu jako prvorozený, jeho matce tehdy bylo 21 let (viz např. Fölsing, Albrecht: Albert Einstein, Volvox Globator, Praha 2001). Hledající lidé bývají právem velmi citliví vůči všemu, co zavání manipulací a "klíny do hlavy" a i taková zdánlivá drobnost může hodně z nich odradit.

Komentář ze dne: 15.06.2008 22:28:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: chyba v č. 3
Díky za Váš postřeh ohledně biografických údajů z Einsteinova života. Na wikipedii se to člověk zatím nedočte (alesoň ne v české nebo anglické) a dílo Fölsing, Albrecht: Albert Einstein, Volvox Globator, Praha 2001 jsem opravdu nečetl. Zřejmě ho nečetla ani ta uklízečka, o které je ve svědectví řeč, která větu o tom, že "Einstein se narodil jako jedenáctý a být to v dnešní době, tak by skončil v kýblu" k mamince čekající na potrat pronesla. Jinak o pravosti příběhu pochybnosti nemám, i když jsem ho nějak speciálně osobně neprověřoval. Je čerpán se sbírky svědectví, která shromažďuje již řadu let P. Marek Dunda z Vranova nad Dyjí. Čerpá z vyprávění lidí, se kterými se setkal a kteří souhlasili, aby jejich příběh byl zařazen do jeho sbírky, a nebo z příběhů, které mu lidé zaslali písemně (sám již část těchto příběhů vydal ve sborníčcích "Stalo se 1-3"). Ale máte pravdu, že někdo může být na takové věci citlivý. Rozhodně, pokud bych někdy v budoucnu tetno skutečný příběh ze života uváděl, souhlasím že bylo by dobré podotknout někde pod čarou to, co se Vám v odborné litertuře podařilo zjistit. A dodat možná něco v tom smyslu, že v Einsteinově životopise se sice ta uklízečka mýlilia, ale v dnešní době by možná Einstein skončil v kýblu i jako první dítě... Zdraví P. Pavel Zahradníček

Komentář ze dne: 14.09.2008 10:04:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - MKzB (@)
Titulek: Re: Re: chyba v č. 3
Ono je také možné, že ta uklízečka se dozvěděla chybnou informaci (Einstein jako jedenácté dítě) a na základě ní jednala.

Komentář ze dne: 06.02.2009 00:14:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ignác Pospíšil (cinik@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: chyba v č. 3
Mně se hlavně nelíbí všechny podobné příběhy, argumenty a úvahy. Důvod rozepisovat nebudu, zde ho krásně rozebral Dr. Skočovský: http://tob.signaly.cz/0902/gratulu ji-zabili-jste-beethovena

Komentář ze dne: 17.07.2008 10:27:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (brychtova@sosmb.ji.cz)
Titulek:
Jsem velmi vděčná za takový časopis. Věřící lidé se v této době plné sexu velice těžko orientují, co je správné a co je hřích. Jsou tak zahlcení reklamou, tiskem, televizí a internetem, že už to nedokážou rozlišit. A hlavně stokrát opakovaná lež se stává pravdou. Ale ne u Boha! Moje tři dcery budou brzy dospívat, tak se nám časopis hodí na nejrůznější odpovědi na otázky i pro mě složitě zodpověditelné. Hlavně čistota je důležitá! Věnujte se prosím nadále těmto tématům, ať je lež překonaná!

Komentář ze dne: 31.07.2008 22:27:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Diego (ivo.mladenov@seznam.cz)
Titulek: Poděkování
Ze srdce děkuji za Váš časopis, jenž vkládá do lidských srdcí slova naděje, víry a lásky. Tak to musí cítit každý, který je z "dobré země"(srov. Mat.13,23). Děkuji nebeskému Otci za Vaší píli. Ať Vás náš Otec zahrňuje svými dary. Amen.

Komentář ze dne: 19.08.2008 13:48:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Blanka Žaludová (zaludova.blanka@seynam;cz)
Titulek: Radost číst časopis
Chvála Kristu! moc zdravím všechny v redakci časopisu Milujte se! Nejde to vyjádřit slovy, Váš časopis je úžasný, je to velká radost a povzbuzení číst v něm zajímavé články a svědectví různých lidí. Vždycky z toho načerpám na hodně dlouhou dobu, moc mě to duchovně obohacuje, učím se skrze to více důvěřovat důvěřovat Bohu a více jej milovat. Jsem na mateřské dovolené, mám syna 20 měsíců a Váš časopis je pro mě opravdová vzpruha v těch každodenních starostech a povinnostech. Ať Vám Pán žehná ve Vaší práci! Čtenářka Blanka

Komentář ze dne: 11.09.2008 13:50:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jan Hofírek (jan.hofirek@seznam.cz)
Titulek:
Časopis "Milujte se!" je podle mého názoru jeden z mála u nás, který si zaslouží označení katolický. Myslím si, že je zcela zřejmé o co Vám jeho vydáváním jde - oslovit tzv. "nevěřící" a posílit a oživit duchovní život nás "věřících". Děláte to nádherným způsobem a je očividné, že máte i pomoc "shůry". V posledním čísle se mi moc líbil článek o posedlé dívce z Německa - v minulosti se o tom ve světských médiích dost psalo, pochopitelně značně zkresleným způsobem. Je jasné, že existence ďábla je realita a zde bych se chtěl zase oklikou vrátit k Vašemu časopisu a napsat následující: Je víc než jisté, že evangelizace, kterou svým časopisem zvláště mezi mladými lidmi konáte, kříží plány "knížeti tohoto světa" a že se Vás bude snažit z Vaší cesty svést. Věřím, že se tak nestane... Přesto jednu kritickou připomínku bych měl: Dost mi vadí, když např. u krásného článku o zdrženlivosti a slušném oblékání je fotografie značně "nezdrženlivě" oděné dívky. Spisovatel Ludvík Vaculík jednou napsal, že žena by měla být buď slušně oblečená nebo slušně nahá... Je škoda, že si dnes mnoho "katolických" dívek ke své vlastní škodě volí "zlatou střední cestu" a chodí neslušně oblečené.

Komentář ze dne: 23.09.2008 19:42:10     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re:
Díky za připomínku i za vaše modlitby - i na těch závisí, zda se nám bude dařit pokračovat správným směrem. Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček

Komentář ze dne: 14.09.2008 10:06:46     Reagovat
Autor: neregistrovaný - MKzB (@)
Titulek: Díky
Díky za suprový čtení. Časopis takového zaměření mi chyběl a dostal se ke mě zcela náhodou.

Komentář ze dne: 23.09.2008 19:46:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: Díky
Také já moc děkuji Vám i všem ostatním, kteří jste nás členy redakce povzbudili svými kladnými ohlasy na časopis. Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček

Komentář ze dne: 21.09.2008 22:33:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - David (david-matousek@hotmail.com)
Titulek: "Nenavidte se!"aneb, co bych v krestanskem magazinu necekal.Nebo ano?
Dobry den, povazuji se za cloveka velmi otevreneho a kosmopolitniho. Ve svem zivot ejsem si za 27 let prosel leccim, zil jsem v jinych kulturach, na jinych kontinentech. Byl jsem vzdy zaprisahlim, az bych zpetne rekl "arogantnim" atheistou. Po svych zkusenostech v poslednich letech nicmene i ja zacinam premyslet o existenci "biha" a to v jakekoliv forme. Myslim si, ze vira, at uz v cokoliv, nam muze vyrazne zlepsit vnimani veci kolem nas. Lide jsou si toho vedomi a proto ji vyhledavaji. Nekdo veri v lasku k partnerovi, neko v boha, jiny treba ve fotbal. Vse je to urcita forma viry, ktera pomaha smyslu zivota. Vzhledem k me Asijske minulosti hledam nyni "boha" v sobe samem prostrednictvim zivotnich energii. Vzhledem k tomu, ze dle meho, buh je jen jeden a to v nas, se vsak zajimam i o jeho vyklad ve me kulturne nejblizsim nabozenstvi a to krestanstvi. A take za timto ucelem jsem v mistnim klastere Na Klokotech zakoupil vytisk vaseho casopisu Milujte se. Ke vsi hruze jsem zjistil, ze katolicka cirkev nema modernimu cloveku, co nabidnout. Vas casopis je plny nenavistnych vypadu proti vsem castem moderni spolecnosti (alternativni medicina, antikoncepce a homosexualita), maskovanym , za krestanskou "lasku". Jsem znechucen a pobouren. Na tomto miste neni prostor poustet se do podrobnejsi diskuze, nicmene rad prijmu vyzvu zucastnit se setkani katolicke obce a tyto zalezitosti prodiskutuji. Treba tak poznam, ze jsem se mylil a vse jen "spatne pochopil". Velka skoda, ze vyklad viry v podani Vatikanu je stale jeste hluboce zaklinen v bahnu stredoveku. Bohuzel katolictvi v teto podobe bude z Evropy brzy vymiceno Islamem a je nutno podtknout, ze zcela zslouzene. Mgr. David Matousek, MBA

Komentář ze dne: 23.09.2008 19:33:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: "Nenavidte se!"aneb, co bych v krestanskem magazinu necekal.Nebo a
Dobrý den, musím říci, že Vaše slova o "nenávistných výpadech proti všem castem moderni spolecnosti (alternativní medicina, antikoncepce a homosexualita)" mě dosti překvapila. Jednak si nejsem vědom, že by se v časopise vyskytovaly jakékoliv nenávistné výpady. A považovat antikoncepci a homosexualitu za projev modernosti... Asi není v mých silách pozvat vás k diskuzi (nyní působím na Znojemsku a příští týden se přesunuji na rok a něco do Německa), ale je možno se (i mým jménem) obrátit na mého velmi dobrého přítele otce Martina Sedloně OMI, který je farářem na Klokotech, kde jste si číslo časopisu obstaral (z vašeho příspěvku jsem vyrozuměl, že bydlíte někde poblíž). Zcela jistě s Vámi bude rád diskutovat na každé téma, které vás zajímá - sám byl kdysi nevěřící a byl pokřtěn teprve jako dospělý. Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček P.S. Diskutujte dokud můžete, až bude (jak píšete) v Evropě katolictví vymýceno Islamem, tak ti už s Vámi jakožto ateistou diskutovat rozhodně nebudou :-)

Komentář ze dne: 23.09.2008 21:35:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Wolf (Petr.087@seznam.cz)
Titulek: díky!!!!
Tenhle časopis, je nejlepší jaký jsem kdy četl. Moc moc děkuji všem, kteří se na něm podílejí. Ohromně mě posiluje v mém duchovním životě a nemůžu se vždy dočkat kdy vyjde další, protože vždy když vyjde, tak ho hned přečtu ;-)) Mockrát děkuji a Pán Bůh vám to všem zaplať!!

Komentář ze dne: 21.11.2008 20:17:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@yosozestudianteseynam.cz)
Titulek:
je to uzasny casopis hodne mi pomaha uvedomovat si veci,ktere mi pomahaji ke vytahu s bohem.

Komentář ze dne: 23.01.2009 10:01:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - alessandro (apolacek@post.cz)
Titulek: Všechna chvála
Dobrý den, chtěl bych poděkovat vydavatelům časopisu Milujte se! za práci, kterou vykonávají. Tento časopis je unikátní a svým posláním jedinečny. Je to vynikající způsob šíření evangelia a vynikajicí způsob formování čtenářů. Každé číslo je nějak tématicky založeno, např.: Život Jana Pavla II, Otec Pio, Exorcismus, atd. V časopise je možné najít články různého zaměření, zajímavé a poučné články (Turínské plátno, Faustyna Kowalska... ), tak i různá svědectví. Každý článek větší nebo menší mírou zanecháva v čtenáři odkaz a formuje jeho myšlení a životní hodnoty. Pěkná je knížka Jak katolická Církev budovala západní civilizaci. Tady je vidět odkaz Církve pro naši civilizaci, zasahovala snad do všech oblasti života. Kniha otevírá obzory, umožňuje se dívat na věci z jiného pohledu. Tato kniha mě vyzbrojila mnohými argumenty pro případné diskuse s věřícími a nevěřícimi. Rád bych ještě jednou poděkoval za tento časopis a přál bych si, aby vycházel častějí.

Komentář ze dne: 29.01.2009 12:03:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Martin Čermák (cermak@pardubicko.net)
Titulek: Časopis super až na ten název !!
Zdravím všechny, časopis a články jsou super, ale ten název pro něj se mi ten časopis nelíbí a podle mě nemá díky tomu moc velký uspěch v našich končinách ! Prostě se to do naší republiky nehodí a působí to negativně ! I když ho asi nepřejmenujete což chápu když už jste se jednou tak rozhodli, tak mne to mrzí a připadá mi i trochu zbytečné podporovat něco v co nevěřím, že to má ten správný učinek jaký by mělo mít ! a jaký název co třeba Way - jako cesta či tak podobně to je dnes in ! Název Milujte-se je aut a působí to jak časopis od Jehovistů .

Komentář ze dne: 08.02.2009 18:09:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: Časopis super až na ten název !!
Chvála Kristu, díky za pochvalu časopisu. Co se týče názvu - v jiné diskuzi jsem to vysvětloval takto (tak to sem pro zjednodušení překopíruji): Dost jsme o tom názvu na začátku přemýšleli. Slovo milovat se má dnes převažující význam trochu jiný, než v jakém je použito v Jan 15,12. Ale nakonec převážil názor tehdejšího šéfredaktora otce Tomáše Vyhnálka, který říkal, že je není třeba vyklízet pozice (nakonec slovo láska už je dnes také nemá daleko k tomu, aby z něj bylo skoro sprosté slovo..., nebo alespoň značně vyprázdněné), ale snažit se slovu dát v podvědomí lidí původní význam a hodnotu. A vyzvednout také hodnotu toho, co především vyjadřuje (milovat někoho = chtít dobro druhého). Srdečně zdraví Pavel Zahradníček P.S. Co se týče úspěšnosti časopisu, je to obtížné posuzovat (jednou to posoudí hlavně Pán Bůh - doufám, že převážně kladně). Měřeno však čistě lidskými kvantitativními měřítky - časopis se nedá označit za neúspěšný. Náklad se pohybuje v desítkách tisíc výtisků (poslední číslo 30.000) - což je na naši malou zemi celkem dost. Nevím přesně, jak jsou na tom ostatní křesťanské časopisy v naší zemi, ale není vyloučené, že Milujte se! vychází v nejvyšším nákladu (stoprocentně jistý si tím nejsem...).

Komentář ze dne: 30.05.2009 14:46:28     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Válka (juravalka@seznam.cz)
Titulek: Tradiční mše sv. není bez odoovědí lidu!
Je opravdu velmi dobré, že redakce časopisu Milujte se! má, narozdíl od Katolického týdeníku upřímnou snahu šířit pravdy katolické víry. Jen mne v č.9/2009 zkamal komentář Mons. Ladislava Simajchla o tradiční mši svaté na str. 41. Kromně tiché mše sv. je přece i recitovaná s lidovým zpěvem a chorální, kde se veřící aktivně zapojují odpovědmi a zpěvem písní a chorálních nápěvů. K lepšímu poznání trad. liturgie, kterou sv. Otec podpořil svým Motu proprio, poslouží brožura "Přistoupím k oltáři božímu" P.Martina Ramma FSSP, vydaná Maticí cyrilometodějskou v roce 2007.S přáním pravdivějšího pohledu na liturgii. Jiří Válka

Komentář ze dne: 25.01.2010 14:58:06     Reagovat
Autor: neregistrovaný - alik (@)
Titulek: super casak
diky vam za super casopis.clanky v nem jsou ubohe pambickarske zvasty.ale ve vsem je neco dobre,dobre to hori a je alespon cim podpalovat.diky moc a posilejte dal,ikdyz oto nikdo nestoji.

Komentář ze dne: 25.01.2010 16:31:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel[zavináč]fatym[tečka]com)
Titulek: Re: super casak
Vážím si Vaší snahy na všem najít něco dobrého... V případě, že byste v budoucnu přešel na topení plynem nebo elektřinou a už o zasílání objednaného časopisu nadále nestál, budu Vám vděčný, když jeho další zasílání odhlásíte - stačí mailem na redakce[zavináč]milujte[tečka]se. Udělal bych to za Vás již nyní, ale žádného "alika" (jak jste se podepsal) jsme v databázi odběratelů časopisu nenašli. Odebíráte skutečně tento časopis? Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček

Komentář ze dne: 22.02.2010 14:43:55     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Zlý Vítězslav (zlyvit@seznam.cz)
Titulek: milujte se všichni a všem bude dobře
Váš časopis je prostě bomba!!! Když jsem se náhodou dostal k jednomu číslu na biskupství ,tak jsem jim byl nadšen . domluvil jsem se proto s naším děkanem a odebírám jej "přes faru". Akorát nemám první čtyři čísla a číslo 8 . Ale to už jsem vám mejloval . Chci si je totiž nechat svázat . Ale držím vám palce , jste fakt super .

Komentář ze dne: 21.03.2010 20:22:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček OMI (pavel[zavináč]oblati[tečka]cz)
Titulek: Re: milujte se všichni a všem bude dobře
Moc jste mě svými slovy potěšil (a nejen mě, ale i jistě i ostatní, kteří na časopisu Milujte se! pracují), ale já Vás asi nepotěším. Starš čísla časopisu již nemáme. V průběhu loňského roku nám došly všechny zásoby, které, jsem ještě od některých čísel měli a v tuto chvíli nemáme ani žádné loňské číslo (přestože jsem např. čísla 10 ještě deset tisíc kusů dotiskovali). V současnosti máme pouze poslední 12. číslo - toho jsme měli možnost vytisknout 35.000 výtisků (náklad bývá závislý i na našich finančních možnstech tj. na darech dárců, ze kterých je časopis financován), takže doufám, že ještě alespoň několik měsíců bude alespoň toto poslední číslo k dispozici i pro ty, kteří o ně dodatečně projeví zájem. Omlouvám se tedy nejen Vám, ale i všem ostatním, kteří by o starší čísla měli zájem - již není možné je zaslat. Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček OMI

Komentář ze dne: 22.11.2010 22:33:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal Sz. (michal.szczotka@seznam.cz)
Titulek: přání všeho dobrého
Chvála Kristu, na váš časopis jsem narazil před krátkou dobou a velice mě zaujal a moc rád se stanu jeho čtenářem. Podobné tvorbě jsem velice nakloněn a přeji vám výdrž a ještě velmi mnoho vydaných čísel. M.

Komentář ze dne: 26.11.2010 20:38:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček OMI (pavel[zavináč]oblati[tečka]cz)
Titulek: Re: přání všeho dobrého
Moc díky za povzbuzení. Také já bych Vás chtěl povzbudit a poprosit: rozdělte se o svům objev i s dalšími ve svém okolí. Možná i někdo z nich na časopis Milujte se! ještě nenarazil... Vše dobré přeje a v modlitbě vyprošuje P. Pavel Zahradníček OMI

Komentář ze dne: 07.01.2011 09:15:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - veronika (verunka.klominska@seznam.cz)
Titulek:
Časopis Milujte se! je nejlepším křestanskym časopisem jaky jsem kdy v ruce měla.Je velmi zajimavě psany ,je v něm spousta nových věci.Vřele doporučuji!

Komentář ze dne: 09.02.2011 19:14:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček OMI (pavel[zavináč]oblati[tečka]cz)
Titulek: Re:
Díky. Pochva vždy potěší... Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček OMI

Komentář ze dne: 29.01.2011 14:07:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Míla (neuzi@iol.cz)
Titulek: Článek Jazykem rodným Boží chválu pěli
Díky redakci nejen za časopis, na který se doopravdy vždycky těším, protože je moc dobrý, ale i za článek zmíněný v nadpisu. Myslím, že je velmi potřebný a že se částečně blíží i k mínění sv. otce Benedikta. Svatá otec je ovšem ještě radikálnější a ve své knize Bůh a svět mluví o potřebě reformy reformy. Zcela jasně si uvědomuje, že II. vat. koncil se možná unáhlil. Jasně mluví o potřebě vrátit se ke kořenům a slavit předkoncilní ritus a pokud možno raději latinsky. Občas se účastním mše v římském ritu, sloužené latinsky a je to pro mě (nezlobte se za upřímnost) opravdová mše svatá. Duchovní zážitek z ní je pro mě mnohonásobně větší. Tato mše se slouží opravdu Bohu a ten je jejím středem. V upravené pokoncilní verzi je středem kněz. Navíc překlady z latiny a řečtiny jsou někdy nejen nepřesné, ale nevhodné a nedůstojné. Posuďte jeden z mnoha - et cum spiritu tuo bylo přeloženo jako "i s tebou" !!! Ty nádherné staré melodie a zpěvy, vznešenost a krása původní mše sv., to je pravá oslava našeho Pána. A pkud jde o tu latinu - pominu-li její přesnost, vyspělost a krásu, tradici a nevím co všechno další, je latina nutností. Kdo cestuje, jistě ví proč. A že se dnes cestuje opravdu hodně. Proto mi článek, který tuto problematiku trošku nakousl, udělal radost a děkuji za něj.

Komentář ze dne: 09.02.2011 19:12:03     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček OMI (pavel[zavináč]oblati[tečka]cz)
Titulek: Re: Článek Jazykem rodným Boží chválu pěli
Chvála Kristu, těší mě Vaše ocenění článku a také celého časopisu. K Vašim slovům bych chtěl ale upřesnit, že (nakolik vím) Svatý otec nikdy nemluvil "o potřebě slavit předkoncilní ritus a pokud možno raději latinsky". Pouze dal dovolení k jeho slavení bez nutnosti dalších zvláštních povolení, ale sám ho nazývá "mimořádnou formou římského ritu". Nemyslím, že by to byl Váš případ, ale vždy mě mrzí, když někdo tvrdí, že jako "jedinou skutečně katolickou mši svatou" uznává jen způsob, slavený tehdy a tehdy a to, co je pozdější, už pro něj není katolická mše svatá... "Katolická mše svatá" je pro mě taková, která je slavena způsobem schváleným právoplatnou církevní autoritou pro danné místo a čas. Nyní k ní patří, dle rozhodnutí Benedikta XVI. i výše zmíněná mimořádná forma říského ritu, což ale nijak nesnižuje ostatní dnes schválené zůpsoby. Také se mi zdá poněkud nešťastné vyjádření o unáhlení se II. vatikánského koncilu. Unáhlili se spíše ti, kteří ho aplikovali a nedbali na to, aby se dodrželo to, co koncil říká jasně: že se má dbát na udržení znalosti latinské liturgie. S tím pak souviselo nevhodné vytěsnění hodnotných latinských textů, zpěvů... Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček OMI

Komentář ze dne: 20.09.2012 21:13:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pavlaz (pavlaz1@seznam.cz)
Titulek: PROSBA
Patřím už mezi "dříve narozené". S časopisem Milujte se! jsem se seznámil teprve nedávno a jsem z něho nadšen. Přestože je určen především mladší generaci, také já z něj hodně načerpám. Ať už jde o povzbuzení ve víře nebo o připomenutí už zapomenutých pravd víry. Rád bych se seznámil i se staršími čísly časopisu. Vím, že se dají stáhnout do počítače, přesto bych uvítal mít časopis v ruce. Najde se někdo, kdo by mi prodal nebo daroval čísla 1 - 10? Je možno i jednotlivě. Moc velké díky za případnou pomoc.

Komentář ze dne: 20.10.2013 16:07:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Smejkalová (smelary@email.cz)
Titulek:
Chvala Kristu! Chci Vám moc poděkovat za časopis.Když se dostal ke mně poprvé-byla jsem ohromená!Přečetla jsem ho celý do posledního písmenka!a vyhledávám další.Pomohly mí překonat jeden můj problém.Čerpam z Vaších članku mnoho sil a energii,které přichází pravě přes poznaní.Těším se na káždé číslo,čtu a mám pocit kdyby se napila moc dobrého vína,nezakaleneho,čísteho,které rozjasní hlavu a pák se rozlije teplem po celém těle.Moc Vám děkuji a přeji hodně čtenářu!

Komentář ze dne: 23.03.2014 16:38:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Adam Sobotka (vseobjimajicilaska@centrum.cz)
Titulek: aktuální téma dnešní doby
Zdravím, pokoj Vám všem. Párkrát jsem tento časopis zakoupil v kostele a má hodně cenné postřehy. Nicméně... je třeba upozornit spoluvěrce, že v dnešní době není moc na místě řešit jen manželství a sex, máme mnohem větší nebezpečí, s nímž se potýkám třeba já a do značné míry i moji příbuzní- a sice otročení nejrůznějším formám okultismu. Většina lidí, jak to již bylo uvedeno v nedávném čísle, a to je na tom nejhorší, to nemyslí a zle a já dodávám, že je obtížné emočně přijmout skutečnost, že esoterika s křest´anskou vírou nemohou držet spolu. Nicméně vidíme názorně věrohodnost tohoto faktu na tom, jak mnoho dětí, které bylo svědky určitých seancí a obřadu, rozhovorů apod. onemocnělo epilepsií nebo schizofrenií. Vybízím tedy k modlitbám za rodiny kde dominují různé netradiční druhy víry, jimž zejm.pětileté dítě nemůže rozumět. Pán Ježíš je přítomen tam, kde lidé žijí rozumně, pokojně a ve vzájemné úctě. Amen.

Komentář ze dne: 15.05.2014 00:49:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Robin (feyer@centrum.cz)
Titulek: z časopisu jsem zklamaný
Časopis Milujte se se v první řadě špatně jmenuje. Pokud se jméno časopisu vyvolává posměch, a to nejen u nevěřících, ale i u věřících, pokud jméno časopisu je hodnocen jako "úchylný", tak se jednoduše jmenuje špatně. Ale já jsem zklamaný zejména z obsahu tohoto časopisu. Je sice krásný, barevný a často obsahuje moc hezké a přínosné články, ale svým pojetím je to časopis propagandistický, který v podstatě nepřipouští jakoukoliv diskusi a svými články v podstatě deklaruje a čtenářům podsouvá toto hlavní poselství: vše, co učí ŘK církev je dobré, je nejlepší a vůbec o tom nepochybuj. Ale to je špatně. Přemýšlet - není nectnost, ale právě naopak, to k čemu by časopis měl vést. A řada jeho článků vede k přemýšlení a diskusi. Tu však autoři článků nepřipouštějí. A to je špatně. Není to jenom můj pocit, se stejným názorem jsem se setkal víckrát. Rozdíl byl pouze ten, že já tento časopis přeci jen znovu a znovu beru do ruky a najdu si tam tu a tam nějaký dobrý článek, zatímco ostatní časopis ignorují.

Komentář ze dne: 26.08.2014 15:20:51     Reagovat
Autor: neregistrovaný - janey60 (@)
Titulek: Re: z časopisu jsem zklamaný
I když jsem připojila komentář plný chvály na časopis, musím s některými vašimi názory souhlasit. Opravdu mi připadaly kolikrát články propagandistické, nepřipouštěcí diskuzi. jako bych v tu chvíli měla pocit, že čtu ,,Strážnou věž,, ( Svědkové Jehovovi ). Přesto se domnívám, že i tak lze nad vším diskutovat, zamýšlet se, hledat pravdu - snad i přímo s tvůrci časopisu a dobrat se pravé podstaty věcí... Co se týká názvu, leckdo by mohl s názvem ,,Milujte se,, parafrázovat: ,,Milujte se a množte se....". Kdo však smýšlí čistým srdcem, ví, co ten název v sobě ukrývá a k čemu vyzývá....Posměch může vyvolat jen u lidí, kteří ,,neznají,, a ze strachu z nepoznaného se vysmívají..

Komentář ze dne: 24.11.2015 22:41:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel<zavináč>fatym.com)
Titulek: Re: Re: z časopisu jsem zklamaný
Nejlegračnější je, že řada lidí si myslí, že věta "Milujte se a množte se" je z Bible. Tam ale vůbec není. Je z to jen věta z kresleného filmu Stvoření světa. V Bibli je ale "Milujte se navzájem, jak jsem já miloval vás." (Jan 15,12) - z toho pochází název časopisu. Co se týče jasnosti a argumentační podloženosti - ano, o to se v článcích snažíme. Nepovažuji to však za slabinu časopisu. Spíše naopak... Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček

Komentář ze dne: 26.08.2014 15:05:35     Reagovat
Autor: neregistrovaný - janey60 (janapro60@centrum.cz)
Titulek:
Chvála Kristu! A chvála Vašemu časopisu! Když mi ho dcera před rokem donesla z kostela, vedla mě ke čtení zvědavost. Copak tam asi budou psát.........Zhltla jsem ty stránky ,,natošup,, a hned se pídila po dalším čísle. Abych o nic nepřišla, objednala jsem si ho domů. A také pro starší dceru, která bydlí již jinde. Pokaždé, když přijde nové číslo, čeká tam na mne SLOVO, které zrovna potřebuji ! Takový ,,malý,, zázrak ...Mám v sobě otazníky, a ony přijdou s Vaším časopisem odpovědi. Pánbůh zaplať za to! Ať Vám Bůh žehná při Vaší práci nyní a vždycky!

Komentář ze dne: 08.08.2015 15:18:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Polášek (pfz@seznam.cz)
Titulek: Velmi dobrý a potřebný časopis
Posilující víru v době která u nás ani v Evropě NIKDY nebyla !! Situace vypadá pro křesťanství beznadějně. Nechtěli jste křesťanstvi? Budete mít ty kteří dokáží šířit jinou víru účinněji !! Křesťané si svou mírumilovností a neutuchající láskou i k nepřátelům kopou vlastní hrob. Další generace už křesťanská s velkou pravděpodobností nebude. V oblasti udržení křesťanství na svém tradičním území je křesťanství nedomyšlené.Nemá na to účinné mocenské prostředky jako v dobách kdy bylo státním náboženstvím.

Komentář ze dne: 05.01.2016 12:16:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (@)
Titulek: Re: Velmi dobrý a potřebný časopis
Chvála Kristu, neviděl bych to tak černě. Křesťanství je v prvé řadě o Bohu, který vstoupil do dějin a teprve pak o Církvi, skrze kterou Bůh (mimo jiné, protože těch způsobů má daleko více...) v dějinách působí. Po tom co jsem prostudoval dějiny Církve, tak mohu říci, Bůh nezná nějaké beznadějné situace. Na mocenské prostředky bych moc nespoléhal, spíš na Boží moc. Písmo svaté říká: "Neboť pošetilá boži věc je moudřejší než lidé a slabá boží věc je silnější než lidé." (1 Kor 1,25) Bůh ovšem nic nevnucuje a tak bych se spíš obával, že když mi v Evpropě nebudeme mít zájem, tak se ukáže, Bůh má mnoho jiných, kterým může nabídnout to, co měl pro nás... A hlavně nezapomeňme, že Bohu nejde o "spásu Evropy" nebo jiného kontinentu, nebo o to aby měl nějaký kontinent "splňující podmínky pro označení křesťanský", ale jde mu o spásu každého člověka. A mám obavu, že o to, abychom mu silou zachovali "křesťanký kontinent" moc nestojí. Silou by si to mohl udělat sám, kdyb o to stál... Aby mi ale nebylo špatně rozumět, to vůbec neznamená, že máme jednat nerozumě a hloupě, jako mnoho těch, kteří Evropu nyní vedou (ale i zde si myslím, že část z nich nejedná hloupě, ale s postraními úmysly). Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček, šéfredaktor časopisu

Komentář ze dne: 14.08.2015 14:30:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Polášek (pfz@seznam.cz)
Titulek: Porovnání výchovy mládeže M x K
Dokáže někdo porovnat výchovu a její výsledky u děti Muslimů a Křesťanů a naší současné převážně ateistické mládeže? Poukazy na mladé teroristy přeskočit.to je zneužití. Byl by to článek revoluční. Troufne si na to někdo kromě opakovaných výzev abychom se milovali?

Komentář ze dne: 21.08.2015 01:17:48     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek:
Je to děs běs šířící netoleranci, vyvolávající v mladých konstantně pocit viny, ale myslí, že vzhledem k omezené čtenářské obci není společensky příliš nebezpečný. "Tetovati se nebudeš! Já jsem Hospodin. " To mě dostalo úplně nejvíce.

Komentář ze dne: 05.01.2016 11:50:23     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (@)
Titulek: Re:
Dobrý den, na Vaše trvzení o vyvolávání netolerance a pocitu viny mohu těžko reagovat, protože jde o výtky velmi nekonkrétní - snad jen k tomu "vyvolávání pocitu viny": Pokud za "vyvolávání pocitu viny" považujete články, ze kterých se mladý člověk dozví, že něco nedělá dobře, proč to není dobře a že je to možné dělat daleko lépe a krásněji... - pak vím o kterých článcích mluvíte, ale souhlasit s Vámi, že je to "vyvolávání pocitu viny" nemohu. Pokud za "vyvolávání pocitu viny" považujete pozvání ke smíření s Bohem a přijetí Božího odpuštění, po tom, co se člověk dopustil hříchu, tak se domnívám, že také nemáte pravdu. P.S. Citát, který Vás, jak píšete, "dostal" jste vytrhl z kontextu článku, z kontextu biblického místa odkud je citován a ještě ho zpitvořil. Text v článku je dle mého názoru dosti zajímavým shrnutím pohledu izrelského národa doby Starého zákona na otázku tetování a dle - alespoň dle mého názoru - poukazuje na dnes mnoha lidem nezámé souvislosti, které se váží k tehdejšímu kulturnímu a náboženstkému prostředí. Text v článku zní: V Písmu svatém je o tetování výslovná zmínka jen na jednom místě ve Starém zákoně, kde je tetování výslovně zakázáno: „Nebudete svá těla zjizvovat pro mrtvého ani si dělat nějaké tetování. Já jsem Hos- podin.“ (Lv 19,28) Důvodem zákazu bylo to, že spolu s modloslužbou pronikaly tyto a jiné různé pohanské zvyky do Izraele. Okolní národy měly ve zvyku si na kůži tetovat jména nebo symboly svých bohů a tím dávat najevo, komu patří. Byl to tedy symbol područí, otroctví a podříze- nosti. Co se týče vlivu časopisu, je to horší než myslíte :-) Vzledem k tomu, že jde o křesťanský časopis s nejvyšší nákladem v ČR (v tištěné verzi aktuálně 55.000 výtisků + volné šíření na internetu), jeho dopad je značný. Vy sám jste příkladem toho, jak ho čtou i lidé s dosti odlišnými názory, a pak jim obsah nedává spát... Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček, šéfredaktor časopisu

Komentář ze dne: 11.06.2016 21:40:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ne (@)
Titulek: Nelibi
Děkuji, za Váš časopis. I když jsem vyrostla v katolické rodině, tak sama jsem s vírou mela celý život problém. A hledala jsem svou cestu. Četla jsem bibli, dělala si výpisky a přemýšlela nad nimi, proc zrovna tato víra byla ta, kterou si má rodina vybrala. Hledám do dnešní doby svuj směr a i když doufám v nějakou božskou bytost, tak je to spíš vrouci přání než víra. S katolictvim jsem mela problém vzdy, ale po přečtení několika vašich dilu časopisu jsem si jista, že toto má cesta není. Přijali jste několik názoru s kterými bytostne nesouhlasím a pokud je časopis oficiální, tak je to neprekonatelny problém. Pokud uvedu příklad tak do mysli se mi vryl vás článek o ateistech. Jejich odsouzení a pausalizovani. A jejich víra v to, že zvířata jsou na stejné úrovni. Tuto ideu mam i Já. A je jedna z nejdůležitějších hodnot kterém mam. A způsobuje to, že nejsem ke zvířatům necitliva jako mnoho katolíků, co si myslí, že jsou na vyšší úrovni. A neplacam nesmysly v teto společnosti jsem vyrostla a znám těchto případů opravdu mnoho. A pokud se nepletu kat. Církev uznala evoluci, ne? V tom případe tuto touhu aby lidé byly něco o hodně víc proste nemohu pochopit. Obecne ze sve vlastni zkusenosti, nezáleží na vyznání nebo ne vyznání u ateistů ale na žebříčku hodnot a schopnosti vcítit se. Každopádně abych to uzavřela, vás časopis po Dlouhé době přemýšlení zda patřit do řad katolíků mi dal jasnou odpověď. Ve vyznání víry mlcim, pokud jdu s rodiči do kostela. PS: jen tak mimochodem pokud je homosexuální orientace nemoc, tak jak to, že v přírodě jde o existující fakt?

Komentář ze dne: 22.08.2016 12:47:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Re: Nelibi
časopis Milujte se je skvělý!!! Doslova. Každý si tam najde to, co ho zrovna osloví. Přeji Vám hodně darů Ducha Svatého, abyste dokázala správně rozlišovat a posuzovat. Tento časopis si každopádně zaslouží obhajobu. A nejen časopis. Především lidé, kteří ho připravují a tráví spoustu času úsilím a modlitbou, aby byl co nejlepší pro všechny ty, kteří ho budou číst. Je to velká zásluha,práce pro lidi a k oslavě Boha.

Komentář ze dne: 04.11.2016 16:49:22     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel<zavináč>fatym.com)
Titulek: Re: Nelibi
Ale zvířata přece nejsou na stejné úrovni s člověkem. Tady nejde o přezírání zvířat a o to, že by bylo možné se k nim nějak necitlivě chovat. Jde o to, že člověk je mnohem víc. Koho byste zachránila, kdybyste musela volit jen jedno: dítě nebo štěňátko? <br> K tomu co nemůžete pochopit: člověk není jen tělo, ale také nesmrtelná duše, a je (nebo má být) Božím obrazem.<br> Když je článek o ateistech a ateismu, určitému paušalizování (nebo přesněji shrnutí) se nevyhnete - jsou jich miliony a nemůžete se rozepsat o každém zvlášť :-) Je to určitý nedostatek, to uznávám, ale podobně je tomu když budete psát článek o jezevčících. Také to musíte nějak shrnout, protože nemůžete psát o všech jezevčících jednotlivě. Tomu snad ale běžný člověk rozumí. Bez určitého shrnutí není možno psát o žádné skupině lidí, zvířat, rostlin... Srdečně zdraví P. Pavel Zahradníček

Komentář ze dne: 11.02.2018 12:59:20     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Frank (niejenutne@post.sk)
Titulek: Re: Nelibi
Píšete, že časopis prijal niekoľko názorov s ktorými bytostne nesúhlasíte a je to pre Vás neprekonateľný problém. Nič nového, toto sa stávalo už aj za Ježišových čias. Avšak viera v Ježiša Krista, v Boha a prijatie jeho učenia sa však nedá aplikovať spôsobom, že si vyberiem len to, čo sa mi páči, prípadne to, s čím súhlasím. Je to jednoducho nedeliteľný celok a musíte ho prijať kompletný, alebo nič! S tým sa nič nedá robiť. Použijem jeden všeobecne známy citát "Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat." Takže tak. A postaviť zviera do jednej roviny s človekom a pritom sa ešte oháňať evolúciu, svedčí o totálnom nepochopení nielen samotnej evolúcie, ale aj všeobecných životných hodnôt. Je vidno, že demagógie liberálov a slniečkárov padajú na úrodnú pôdu a spôsobujú nedozierne škody v zmýšľaní mladých ľudí. Uvediem Váš konkrétny, ale teraz už parafrázovaný výrok : pokud je besnota (ebola, malária, atď...) nemoc, tak jak to, že v přírodě jde o existující fakt?

Komentář ze dne: 12.09.2016 11:39:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - danka
Titulek: Milujem citat milujte sa :)
Dakujem vam za krasne nadherne pribehy, citaty, clanky. odkedy som nasla vas casopis, velmi sa teism, ako pojdem uspat svoje babatko a kym on spinka, ja prenikam do hlbokeho citania a potom vsetko prerozpravavam manzelovi. dokonca, som mala potrebu posunut casopis mojej kamaratke, ktora sa potrebuje duchovne rozvijat. dakujem za vas! je to nadherne , miestami az romanticke :) citanie. danka

Komentář ze dne: 04.11.2016 16:52:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - P. Pavel Zahradníček (pavel<zavináč>fatym.com)
Titulek: Re: Milujem citat milujte sa :)
Moc děkuji za sebe i za redakci časopisu Milujte se!

Komentář ze dne: 12.02.2017 18:37:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - pediatr (chwajol.danuta@seznam.cz)
Titulek: Název časopisu
O časopise jsem se dozvěděla teprvé v min. roce v kapli v Luhačovicích, kde jsem byla jako lázeňský pacient (dnes nepěkně-klient). Moc se mi líbí, je zajímavý a hodnotný. Přemýšlím jen, zda v dnešní době se mladému světu neasociuje trochu jinak. Když jej dám do čekárny mezi mladé rodiče, tak pod tímto titulem mají asociaci úplně jinou. Nedovedu si představit, že tak hodnotný časopis byl třeba i v myšlenkách spojován s něčím, co dnes se zaměňuje za lásku a bude terčem nemistných vtipů... Přeji Vám ať Pán Bůh po celý příští týden stojí u Vás blízko. pediatr P.S. Nejsem si jistá, zda diskusní příspěvek se hodí ke zveřejnění. Zvažte to, prosím, sami.

Komentář ze dne: 16.07.2019 10:32:36     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Allie Reyna (alliereyna0511@gmail.com)
Titulek:
Ahoj, jmenuji se "ALLIE REYNA" Jsem z USA. Byl jsem ženatý 7 let s Rubenem. Věci začaly být ošklivé a téměř vždy jsme měli boje a argumenty. Bylo to horší v okamžiku, kdy podal žádost o rozvod ... Snažil jsem se, abych změnil názor a zůstal se mnou, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a vyzkoušel všechno, ale pořád, nic nefungovalo. Průlom přišel, když mě někdo představil tomuto úžasnému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takových věcí, ale rozhodl jsem se neochotně zkusit, že jsem byl zoufalý a odešel bez možnosti volby ... On dělal zvláštní modlitby a používal kořeny a byliny ... Do 2 dnů on volal mě a byl omlouván za všechny emocionální trauma, které on mě způsobil, on se vrátil do domu a my nadále žít šťastně. co úžasný zázrak Baba Egbe udělal pro mě a mou rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým jsem se již léta zabýval Zavedl jsem ho do mnoha párů s problémy po celém světě a mají dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam venku potřebuje jeho pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoliv typu, kontaktujte Baba Egbe nyní prostřednictvím svého emailu: babaegbetemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818

Komentář ze dne: 29.01.2020 11:25:14     Reagovat
Autor: neregistrovaný - alisha5050 (alishajonwal5050@gmail.com)
Titulek: Superb Post
All the details are in this post is excellent and there is some more brilliant and unique details are mention in this post. http://www.hifimodelescortsgurgaon.com/ ht tp://www.dlfgurgaoncallgirls.com/ https://www.kav ya-arora.in/

Komentář ze dne: 06.05.2023 01:39:26     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Flora (dregbedcaster@gmail.com)
Titulek: how i got my ex back
DĚKUJI SKVĚLÉMU DR Sunny ZA VYŘEŠENÍ MÝCH PROBLÉMŮ JEHO E-MAIL JE (drsunnydsolution1@gmail.com Jmenuji se Flora Paul, byla jsem za svého manžela vdaná 5 let, žili jsme spolu šťastně a žili jsme spolu šťastně až do chvíle, kdy odcestoval na služební cestu do Austrálie, kde potkal tuto dívku a od té doby mě a děti nenávidí a miluje její jediná. takže když se můj manžel vrátil z cesty, řekl, že už mě a moje děti nechce vidět, tak nás vyhnal z domu a teď jel do Austrálie za tou druhou ženou. takže já a moje děti jsme teď byli tak frustrovaní a zůstal jsem jen s mámou a nechoval jsem se dobře, protože moje matka se po smrti mého otce provdala za jiného muže, takže muž, za kterého se provdala, se k ní nechoval dobře, já a moje děti byly tak zmatené a já hledala způsob, jak dostat svého manžela zpět domů, protože ho tolik miluji a vážím si ho, takže jednoho dne, když jsem si prohlížela svůj počítač, viděla jsem svědectví o tomto kouzelníkovi DR Sunny, svědectví sdílela na internetu jedna paní a udělalo to na mě takový dojem, že bych to taky zkusil. Nejdřív jsem se bála, ale když jsem si vzpomněla na to, co já a moje děti prožíváme, tak jsem ho kontaktovala a řekl mi, abych zůstala v klidu jen 24 hodin, že se můj manžel vrátí ke mně a k mému nejlepšímu překvapení mi zavolali od mého manžela se druhý den zeptal po dětech a zavolal jsem DR Sunny a řekl, že vaše problémy jsou vyřešeny, mé dítě. takže takhle jsem dostal svou rodinu zpět po dlouhém stresu z brzdění zlou paní, takže s touto pomocí od DR Sunny chci, abyste se ke mně všichni na tomto fóru připojili a řekli obrovské díky DR Sunny a já to udělám také rady pro kohokoli v takových nebo podobných problémech nebo jakýchkoli problémech by ho také měli kontaktovat jeho e-mail je (drsunnydsolution1@gmail.com) je řešením všech vašich problémů a nesnází v životě. jeho e-mailová adresa je opět (drsunnydsolution1@gmail.com) JE SPECIALIZOVANÝ NA NÁSLEDUJÍCÍ KOUZLO. (1) Pokud chcete svého ex zpět. (2) pokud máte vždy špatné sny. (3) Pokud chcete být povýšeni ve své kanceláři. (4) Pokud chcete, aby za vámi běžely ženy/muži. (5) Pokud chcete vyhrát v loterii. (6) Pokud chcete být bohatí. (7) Pokud chcete svázat svého manžela/manželku, aby byl navždy váš. (8) Pokud potřebujete finanční pomoc. (9) Jak jste byli podvedeni a chcete získat zpět své ztracené peníze. (10), pokud chcete zastavit rozvod. (11), pokud se chcete rozvést se svým manželem. (12), pokud chcete, aby vaše přání bylo splněno. (13) Těhotenské kouzlo k početí dítěte (14) Zaručte, že vyhrajete znepokojivé soudní případy a rozvod bez ohledu na to, v jaké fázi (15) Zabraňte rozpadu vašeho manželství nebo vztahu. (16) jestliže máte jakoukoli nemoc jako (H I V), (RAKOVINA) nebo jakoukoli nemoc. (17) pokud potřebujete modlitby za vysvobození pro své dítě nebo pro sebe. (18) chcete vyléčit cukrovku, herpes, HIV a AIDS, rakovinu prsu a rakovinu, znovu se ujistěte, že jste ho kontaktovali, pokud máte nějaký problém, pomůže vám. jeho e-mailová adresa je (drsunnydsolution1@gmail.com okamžitě ho kontaktujte....zavolejte mu nebo na WhatsApp číslo +2348082943805

Komentář ze dne: 18.05.2023 10:36:52     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Martina Bonucci (Sgtbecher@gmail.com)
Titulek: JSEM TAK VDĚČNÝ UDAMA. DĚKUJI PANE!
Dobrý den! Jsem Martina Bonucci a toto je můj příběh. Po 3 letech rozpadlého manželství mě manžel opustil se třemi dětmi a můj život byl zničen. Chtěl jsem to všechno ukončit, málem jsem spáchal sebevraždu, protože jsem byl tak depresivní. Celou tu dobu jsem byl tak emocionálně depresivní a život mi připadal bezvýznamný. V osudný den jsem při brouzdání po internetu narazil na několik svědectví o doktoru Udamovi. Někteří lidé svědčili, že to přivedlo jejich Ex zpět, někteří svědčili, že to obnovuje dělohu a léčí nemoci pomocí jeho bylin. Víc mě zajímalo usmíření s manželem, které Dr. Udama umožnil za 3 dny. Nyní je můj manžel zpět a od té doby žijeme šťastně. Děkuji. Zde zanechám váš kontakt na všechny. E-mail: udamaada@gmail.com Volejte / Whatsapp: +27 65 897 8226

Externí odkazy na nová on-line videa a audia (mp3):
Časopis Milujte se! vychází pod záštitou Sester Matky Terezy:
Jsme velmi šťastné, že časopis Milujte se! šíří pravdu a učení církve, jehož prospěšnost a vzdělávací vliv je vidět ve svědectvích ze života lidí. Podporujeme a modlíme se za všechny, kteří se podílí na vzniku tohoto časopisu.
Sestry Matky Terezy v České republice
Upoutávka na knihu
Prvouka vnitřní modlitby
Prvouka vnitřní modlitby
Kniha předního českého znalce karmelitánské spirituality přibližuje sv. Terezie a její praxi vnitřní modlitby.
Brož., 144 stran, 191 Kč
Objednávky: https://obchod.portal.cz/spiritualita/prvouka-vnitrni-modlitby/
Doporučujeme:

Tento web site byl vytvořen prostřednictvím phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.
Hosting zajištuje apoštolát A.M.I.M.S., na jehož činnosti se podílí FATYM a Misionáři obláti P. Marie Neposkvrněné (OMI). Provozuje též TV-MIS.cz (on-line křesťanská internetová televize s programem na vyžádání - on-demand - zdarma) a připravuje i TV-MIS.com v ukrajinštině, ruštine a běloruštině.

Obsah tohoto webu je volně šiřitelný, není-li někde stanoveno jinak.